    From: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie o KK Srebrna Visa Regata Pekao SA
    Date: Sat, 17 Sep 2005 01:04:44 +0200
    Sender: sender <>

    Witam!

    Czy ktoś posiada kartę kredytową Srebrna Visa
    Regata Banku Pekao SA i mógłby się podzielić
    wrażeniami?

    Wszystko ok, czy sa jakieś haczyki? Przeczucie mi
    mówi, że coś musi być nie tak, w końcu to Pekao
    SA...

    Po rozmowie z pracownikiem banku zapaliła mi się
    czerwona lampka. Pracownica nie potrafiła
    powiedzieć, czy jest podgląd przez internet.
    Ciągle się myliła w kwotach opłaty i
    oprocentowania. Na ulotkach inaczej, ona mówiła
    inaczej, na stronach banku jeszcze inaczej. Już
    się w tym gubię...

    Krzysztof