  • 11. Data: 2002-12-01 11:24:58
    Temat: Re: Czy Śląski oferuje kredytowego MasterCarda?
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    > A w ogole mogles tam jakas karta zaplacic wydana w Polsce?
    >

    > Visa Clasic PKO BP (zony karta i pytał się czy ja mam na imię Jolanta na
    co potwierdziłem JA)placiłem na jakies stacji paliw.

    Na jednej stacji pod Berlinem gosc wyleciał i krzyczał NO CREDIT CARD POLEN.

    Elektrony spokojnie chodza ale tylko w geldautomatach i z wyrazną nalepką na
    sklepie ,ale mało ich z reguły są to małe sklepiki typu Butic.

    Mozna załozyc konto (4pln na m-c) w DB24pl i tam trzaskac z bankomatów bez
    prowizji ale ponoc kurs przeliczeniowy euro jest niekorzystny.

  • 12. Data: 2002-12-01 11:33:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Podobno Maestro (rozliczana w Euro, więc korzystniejsza od VISY, zwykle
    rozliczanej w USD) z LGnetu dobrze działa, bo ma tego "ludzika", ale nie
    próbowałem osobiście.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2002-12-01 11:43:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    zwykle
    > rozliczanej w USD) z LGnetu dobrze działa, bo ma tego "ludzika", ale

    No ale jak sie okazuje i ten ludzik czasami nie pomaga.
    P.S. W maju bedzie polaczenie LG z Nordea - ciekawe co rto z tego
    wyjdze? :)

  • 14. Data: 2002-12-01 11:46:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ascsjn$10u$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No ale jak sie okazuje i ten ludzik czasami nie pomaga.
    > P.S. W maju bedzie polaczenie LG z Nordea - ciekawe co rto z tego
    > wyjdze? :)

    Mniejszy ludzik? ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-01 11:58:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mniejszy ludzik? ;)

    Albo nie bedzie w ofercie Maestro - bo systemu LGNetu to na 100% - a
    przeciez Nordea jest platne...

  • 16. Data: 2002-12-01 12:09:06
    Temat: Przyszlosc LGnet ; Bylo: Czy Śląski oferuje kredytowego MasterCarda?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asctfg$331$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Albo nie bedzie w ofercie Maestro - bo systemu LGNetu to na 100% - a
    > przeciez Nordea jest platne...

    Nie bedzie tego systemu? :-(
    To kiepsko, bo wlasnie pomoglem znajomym zalozyc - ich pierwsze konto
    nie-PKO BP.
    Skad wiesz na 100%?
    Kiedy to ma mniej wiecej nastapic?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2002-12-01 14:37:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie bedzie tego systemu? :-(
    > To kiepsko, bo wlasnie pomoglem znajomym zalozyc - ich pierwsze
> [...]

    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=&id=197273

    Jak bedzie nieaktualne - poszukaj u mnie na stronie ;)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 18. Data: 2002-12-01 15:14:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asd6rk$nu4$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=&id=197273
    >
    > Jak bedzie nieaktualne - poszukaj u mnie na stronie ;)

    Dzięki, znalazłem tu:
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1407
    bo w pb każe się logować.

    Ale tam nic nie ma o 100% ;)

    Mało prawdpopodobne > 0%

    Może jednak zostanie stary niezły LGnet...

    --
    Robert

  • 19. Data: 2002-12-01 17:07:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    napisał

    > Albo nie bedzie w ofercie Maestro - bo systemu LGNetu to na 100% - a
    > przeciez Nordea jest platne...

    Z tego co pamietam, to Nordea w innych krajach ma VE, ale rozliczana w Euro
    ;ppp