  • 1. Data: 2002-07-02 13:25:18
    Temat: Przelewy do Skandynawii
    Od: "Pikku" <p...@i...pl>

    Gdzie najtaniej i z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Dodam, że wpłacam
    gotówkę (NOK i SEK)

    --

    Pozdrawiam,
    Pikku.

  • 2. Data: 2002-07-04 08:48:15
    Temat: Re: Przelewy do Skandynawii
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Pikku:

    > Gdzie najtaniej i z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Dodam, że wpłacam
    > gotówkę (NOK i SEK)

    Najtaniej na poczcie listem wartoświowym. Kiedyś płaciłem w BZ ale
    wysłali przez CITI i pobrali 17$ prowizji od 98$.
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-07-04 10:52:09
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    w Polsce dziala najwiekszy bank skandynawski: http://www.nordea.pl
    ... wiec jesli osoba/firma docelowa ma konto w tym banku (wszystkie duze
    firmy oraz wielu ludzi ma)
    to mozesz sie przejsc do polskiego oddzialu i wplacic tam kase...

  • 4. Data: 2002-07-06 08:43:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 11:52:09 +0100, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

> [...]
    >firmy oraz wielu ludzi ma)
    >to mozesz sie przejsc do polskiego oddzialu i wplacic tam kase...

    Nie, Nordea Bank Polska to nie to samo co Nordea skandynawska. Banki
    dzialajace w kraju prawnie sa samodzielnymi podmiotami, jedynie
    kapitalowo zaleznymi od banku "matki"
    Inna sprawa, ze najczesciej bank taki ma z maciezystym bankiem lepsze
    uklady niz inne dzialajace w kraju banki wiec najlepiej bedzie tam sie
    najpierw zorientowac w kosztach transaferu za granice.
    Ale na pewno nie bedzie to po prostu wplata na rachunek w zagranicznym
    banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl