    From: r...@t...com.pl (Piotr Roszkowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przygoda z PeKaO SA.
    Date: 31 Jan 02 16:25:46 GMT
    Sender: r...@t...com.pl

    Czesc,

    Uwaga.Gdyby ktos chcial skomentowac to prosze prywatnym listem
    (chociaz uzylem bcc:gottwald92 to chyba trudno byloby inaczej:-)).

    Jestem tak wkurzony na bank PeKaO S.A., ze postanowilem
    troche ich obrzydzic potencjalnym i aktualnym klientom.
    Zatem gdy wyplaca sie pieniadze z bankomatu w tym "balaganie"
    dostaje sie kartke z informacja iz na koniec poprzedniego dnia
    posiadales x srodkow dostepnych(w tym jest 300zl kwoty dostepnego
    kredytu). 27 grudnia bankomat wykazal iz mam
    x+300+8 zl srodkow dostepnych stad wyplacilem x(zostawiajac
    8zl na jakies prowizje etc.). Coz sie okazalo, pewna transakcja(22grudnia)
    (100zl) musiala czekac az 5dni na zaksiegowanie!!! No dobrze zatem
    wpadlem w debet(ok. 100zl) o ktorym nic nie wiem przez miesiac,
    wtedy to wysylaja jakies ponaglenie za 10zl(w zwiazku z tym co pisalem
    powyzej jest to co najmniej dyskusyjne(takze odsetki),
    ale zamiast klocic sie
    i podrozowac do banku taniej wychodzi konto zamknac). Powiedzmy,
    ze tutaj wszystko jest ok.(choc te 5 dni jako zywo nie jest-
    to byla zwykla karta bankomatowa EC, a nie kredytowa),
    ale w koncu postanowilem zobaczyc co sie dzieje z tym kontem(30 stycznia)
    i dowiaduje sie w automatycznym serwisie, ze jestem winny 406zl!!!!
    O 17 godzinie nikt juz w IV oddziale PeKaO(gdzie sie konto znajduje)
    telefonow nie odbiera (nastepnego dnia o 8.30 tez nie).
    Co wiecej w innym oddziale banku podobna informacja(o zadluzeniu) do mnie
    dociera.
    O dziewiatej w koncu ktos odbiera i jestem dluzny wedlug osoby
    odpowiadajacej 406zl,
    w informacji w oddziale rowniez, dopiero jakis specjalista z innego dzialu
    jakos pokretnie tlumaczy iz ta bledna informacja w teleserwisie
    jest zwiazanaz brakiem wplywu na konto(!!ciekawy zwiazek) etc...
    W koncu zamknalem konto wplacajac
    108zl(tracac chyba ponad dwie godziny i niepotrzebnie jezdzac po Warszawie i
    czas na napisanie tego listu, a czas to pieniadz)
    i bardzo mi z tym dobrze(tzn. z brakiem konta w PeKaO S.A.),
    jest w koncu tyle normalnych bankow gdzie nie ma prowizji i transakcje karta
    nie kredytowa sa ksiegowane natychmiast
    (sam jestem bardzo zadowolony z jednego internetowego).....

    Ps. Moj list nie jest zacheta do publicznej dyskusji na ten temat,
    robie to z "obywatelskiego obowiazku" i czystej msciwosci
    (zla usluga powinna zostac "nagrodzona"),

    Pozdrawiam
    Piotr