  • 1. Data: 2004-05-12 21:26:27
    Temat: Przewlaszczenie, a zapis w dowodzie rejestracyjnym
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    Witam,

    Czy w przypadku przewlaszczenia na bank prawa wlasnosci (49/100) do
    kredytowanego srodka transportu, zapis w dowodzie rejestracyjnym (bank
    jako 2-gi wlasciciel) jest konieczny aby przewlaszczenie mialo moc
    prawna ?

    Czy bez takiego zapisu w dowodzie przewlaszczenie nie dziala ?

    Jesli dziala bez adnotacji w dowodzie, to dlaczego bank upiera sie nad
    takim zapisem ?

    Dzieki i pozdrawiam

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 2. Data: 2004-05-12 22:05:43
    Od: "A.Zjata" <a...@a...pl>

> [...]
    > kredytowanego srodka transportu, zapis w dowodzie rejestracyjnym (bank
    > jako 2-gi wlasciciel) jest konieczny aby przewlaszczenie mialo moc

    IMHO nie jest konieczne, ale to tylko moje zdanie.

    > Czy bez takiego zapisu w dowodzie przewlaszczenie nie dziala ?

    Powinno dzialac, ale sprawdz dokladnie w KC.

    > Jesli dziala bez adnotacji w dowodzie, to dlaczego bank upiera sie nad
    > takim zapisem ?

    ...abys auta tak latwo nie sprzedal ;-)

    A.Zjata.

  • 3. Data: 2004-05-13 10:19:34
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/13/04 12:05 AM, Pan(i) A.Zjata napisał(a) :

    > ...abys auta tak latwo nie sprzedal ;-)

    U mnie zabrali kartę pojazdu w depozyt. W dowodzie nie ma wpisu.

    --
    oo0O0oo00o Jakub
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 4. Data: 2004-05-13 21:49:52
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >U mnie zabrali kartę pojazdu w depozyt. W dowodzie nie ma wpisu.

    No wlasnie, skoro nie ma karty pojazdu, to chyba nie tak latwo
    sprzedac...

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 5. Data: 2004-05-14 07:33:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Maarcel [Lodz] napisał:

    > No wlasnie, skoro nie ma karty pojazdu, to chyba nie tak latwo
    > sprzedac...

    A czy Ty jako współposiadacz nie masz prawa wyrobić duplikatu ?