  • 1. Data: 2004-05-12 19:04:57
    Temat: nowe prawo bankowe
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

    witam
    ma ktoś może ujednolicony tekst praw bankowego z wszystkimi zmianami, które
    zostały lub też bedą opubliowane, a wiem, że sporo się pozmieniało - jeżeli
    tak, to prosiłbym o przesłanie lub podanie linka skąd można to sobie
    ściągnąć

    pozdrawiam
    Michał
    ---

  • 2. Data: 2004-05-12 20:55:14
    Temat: Re: nowe prawo bankowe
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    IMHO na pewno jest na
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    tylko trzeba poszukać
    ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-12 20:59:40
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > zostały lub też bedą opubliowane, a wiem, że sporo się pozmieniało - jeżeli
    > tak, to prosiłbym o przesłanie lub podanie linka skąd można to sobie

    to nie jest takie trudne poszukac :)

    powinno byc tu: http://tinyurl.com/ywnj2
    moze nawet tu, skoro ujednolicony: http://tinyurl.com/23buv
    ale projekt jest tu: http://tinyurl.com/2yhpx

    i taki text chyba podpisal kwasniewski
    bo wynika to z: http://tinyurl.com/2bzom

    pozdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-05-13 05:02:37
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

    > to nie jest takie trudne poszukac :)

> [...]

    dzieki za odpowiedz, tylko chodzi o to, ze ten tekst prawa bankowego nie
    obejmuje dwóch ostatnich poprawek z tego roku (ostatnia uwzględniona zmiana
    to poz. 594, a były jeszcze 623 i 870), a mi właśnie chodzi o taki teks
    ujednolicony, który byłby po wszystkich zmianach

    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2004-05-13 12:20:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MASTER napisał:
> [...]
    > zmiana to poz. 594, a były jeszcze 623 i 870), a mi właśnie chodzi o taki
    > teks ujednolicony, który byłby po wszystkich zmianach

    No to może LEX ma ten akt prawny w całości? Tyle, że LEX jest płatny.

    K.

  • 6. Data: 2004-05-13 14:08:13
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > to poz. 594, a były jeszcze 623 i 870), a mi właśnie chodzi o taki teks
    > ujednolicony, który byłby po wszystkich zmianach

    powaznie? :) nie chce mi sie wierzyc. w ostatnim linku znajdziesz text
    ostateczny jaki podpisal prezydent. ale jak chcesz szukac to mozesz
    jeszcze tu: http://www.lexpolonica.pl/ klikniesz na: "Najnowsze akty prawne"
    i otworzy Ci sie okno z bezplatnym serwisem najnowszych aktow prawnych.
    wtedy klikasz na folder dz.u.2004
    potem klikasz na folder 91
    nastepnie folder Dz.U.2004.91.870 (U) Zmiana ustawy - Prawo bankowe oraz
    zmiana innych ustaw - i jestes w domu :)

    zadowolony? ale nie wydaje mi sie aby te tresci sie roznily. :)
    pozdr.
    marcin

  • 7. Data: 2004-05-13 20:16:54
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

> [...]
    jeżeli
    > tak, to prosiłbym o przesłanie lub podanie linka skąd można to sobie

    witam
    udało mi się odszukać to czego chciałem - ujednolicony tekst pawa bankowego
    ze wszystkimi ostatnimi zmianami, jest tylko jedno małe ale, mianowicie
    tekst ten jest na stronie INFORa pod adresem
    http://www.infor.pl/isp/index.html?serwis_isp=aktypr
    awne&akt_id=dzu.2002.072
    .0000665?? - abygo jednak zobaczyć, trzeba za to zapłacić. I tu prośba do
    grupowiczów - mianowicie, może ktoś ma opłacony abonament, czy nie wiem jak
    to tam wygląda i byłby na tyle przejmy, aby mi przesłaćcały ten tekst - z
    góry dzieki dla wszystkich, którzy odpowiedzieli

    Pozdrawaim
    Michał