    From: "marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
    Date: 13 Jul 2005 08:37:06 +0200

    Chyba tak było w reklamie BPH. Poniekąd udało mi się rozszyfrować jak się im to
    udało.
    Miesiąc temu zamknąłem konto sezam student , a mój nierozgarnięty pracodawca
    przesłał na stare konto wypłatę. Dziś dostałem wyciąg bankowy i okazuje się że
    nadal mam konto, ale tym razem zwykły sezam. Tak więc muszę się pofatygować do
    oddziału, zamykać kolejne konto, pewnie będą chcieli prowizję za prowadzenie
    konta i nie wiadomo za co jeszcze. Wydawało mi się do tej pory, że jak konto
    jest zamknięte, to kasa wraca do osoby, która ją wysłała. Co na to prawo bankowe???
    Miał ktoś ostatnio podobne doświadczenia???

    pozdrawiam
    Marek