eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne › Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    From: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    Date: Fri, 17 Dec 2004 09:50:05 +0100

    Mam takiego problemika. Mam zamiar zamknąć Ekstrakonto Profit, do
    którego mam limit kredytowy na czas nieograniczony. Nie chcę jednak
    nabierać "od zera" wiarygodności kredytowej w innym banku a zatem
    chciałbym _przenieść_ ten limit gdzie indziej, a nie zamknąć i łaskawie
    czekać, aż dadzą w innym banku.

    Teraz "wymagania specjalne" ;-)

    ROR w KB chcę zlikwidować głównie z powodu braku bankomatów tegoż w
    mojej miejscowości (Świdnik). Bankomaty jakie "mam" na miejscu to PKO BP
    SA, Pekao SA, BGŻ (było jeszcze Zmyllennium, ale jak sama nazwa wskazuje
    :P, "zmyło się").

    Zatem potrzebuję RORa z bezprowizyjnymi bankomatami w jednym z w/w
    banków (a najlepiej wszystkimi, jeśli nie, to preferowany jest PKO BP),
    z limitem kredytowym na czas nieokreślony (lub automatycznie odnawianym
    bez dodatkowych formalności) i z dostępem przez net. Konto może być bez
    kart wypukłych, waluta rozliczeniowa kart za granicą i prowizje
    zagraniczne mają znaczenie drugorzędne. No i oczywiście wskazane jest,
    żeby opłata za prowadzenie konta + opłata limit kredytowy nie były
    wyższe niż w KB.

    Teraz co do oferty RORów z limitem i bezprowizyjnymi bankomatami w/w
    banków, to mamy co następuje:

    PKO BP - trzeba by chyba otworzyć normalne superkonto z "onlajnowym
    inaczej" dostępem przez net, bo to co jest w Inteligu pt. kredyt + karta
    kredytowego jakoś mi nie pasi. Ponadto nie widzę jakoś na www możliwości
    transferu limitu kredytowego z innego banku.

    Pekao SA - opłaty za przyznanie/prolongatę i oprocentowanie są
    horendalne. Poza tym podobno zamiast limitu ochoczo wmuszają Regatę ;-).

    BGŻ - raczej mnie nie interesi (mało bezprowizyjnych bankomatów tak w ogóle)

    BOŚ - wszystkie bankomaty bezprowizyjne ale "onlajnowy
    inaczej" dostep przez net + (chyba) brak możliwości transferu limitu
    kredytowego z innego banku.

    Fortis - w e-pakiecie nie ma limitu kredytowego a z kolei "normalny" ROR
    (pakiet srebrny) z limitem jest darmowy tylko przez pierwszy rok no i
    nie ma bezprowizyjnych bankomatów.

    VW - opłata 1,5 za wypłaty <400 PLN jest dla mnie akceptowalna, ale w
    pakiecie standard maks.limit 5000 jest trochę dla mnie "przymały" no i
    trochę kosztuje 50 PLN za udzielenie + 2% rocznie.

    Aha, i jeszcze jedno - robię jakieś 7-8 przelewów miesięczne z czego 3-4
    do PKO BP.

    Z tego wszsytekigo wychodzi mi superkonto względnie Inteligo + kredyt
    Inteligo. Jakieś inne propozycje?

    Przemek