  • Data: 2014-11-19 21:12:08
    Temat: Przeniesienie karty do BZ WBK
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś może przerabiał przenoszenie karty do (jeszcze) BZ WBK? Pytam, bo
    kończy się ważność mojej mBankowej platyny, a już chyba nie wydają nowej -
    tylko oferują erzac.Pytam, bowiem interesuje mnie czy jest tak pięknie jak
    obiecują tutaj
    (2 pytanie)
    http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-o
    dpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty
    -platnicze.html
    http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/biuro-prasowe
    /aktualnosci/zamien-karte-kredytowa-na-tansza.html
    Czy też nie ma tak pięknie - i mimo pięknych zapowiedzi trzeba się bawić w
    zaświadczenia o dochodach?

    Jakieś 2 lata temu chciałem przenieść tam inną kartę i nie dało się ominąć
    zaświadczenia, ale może coś się zmieniło...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln