  • 1. Data: 2005-01-04 12:39:57
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Czy sa obecnie jakies promocje ktore w latwy i przyjemny sposob umozliwilyby
    mi przeniesienie KK z innego banku ? Chce zrezygnowac z dosc drogiej karty
    Pekao/LOT a mam na niej wysoki limit i nie chcialbym go utracic. Mam tez 2
    KK z mbanku ale proba podniesienia na niej limitu przy jednoczesnej
    rezygnacji z karty Pekao skonczyla sie fiaskiem wiec bede musial szukac
    innego banku na 2 KK. Sa jakies ciekawe oferty teraz ?

    D.

  • 2. Data: 2005-01-04 13:18:46
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rezygnacji z karty Pekao skonczyla sie fiaskiem wiec bede musial szukac
    > innego banku na 2 KK. Sa jakies ciekawe oferty teraz ?

    W BPH jest opcja przyznania KK na podstawie KK wydanej przez inny Bank.
    Wystarczy przyniesć ostatnie 3 wyciągi z karty, wypełnić wniosek, pokazać
    dowód i ewentualnie ostani opłacony rachunek telefoniczny (nie zawsze to
    trzeba)

    Darek

  • 3. Data: 2005-01-04 13:20:24
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Dave <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > rezygnacji z karty Pekao skonczyla sie fiaskiem wiec bede musial szukac
    > innego banku na 2 KK. Sa jakies ciekawe oferty teraz ?

    O ile się orientuję, to w BIKu są limity z obu kart wydanych przez mBank,
    natomiast nie ma w BIKu limitu z karty Pekao/Lot. Dlatego też te karty z
    mBanku paprają Ci sprawę i blokują możliwość podwyższania limitów czy
    starania się o nowe karty.
    Mam radę dla Ciebie...żeby nie płacić 95 PLNów za Pekao Lot, poproś swojego
    doradcę w Pekao, żeby wpisał do systemu, że masz status Senatora w Miles and
    More....wtedy będziesz zwolniony z opłaty rocznej, jak każdy Senator.

  • 4. Data: 2005-01-04 13:43:38
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > and
    > More....wtedy będziesz zwolniony z opłaty rocznej, jak każdy Senator.

    dzieki za info.

    D.