  • 1. Data: 2005-01-04 11:31:14
    Temat: Promocja kredytów hipotecznych Banku Millennium
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W okresie od 1 do 31 stycznia 2005 roku Bank Millennium oferuje specjalne,
    promocyjne warunki udzielania kredytów i pożyczek hipotecznych.
    Nowa oferta obejmuje:
    - obniżoną o 0,4 p. p. marżę (w całym okresie kredytowania) w stosunku do
    marży określonej w cenniku dla kredytów i pożyczek indeksowanych do walut
    obcych,
    - (...) calosc:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8130
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-04 14:02:52
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:

> [...]
    > marży określonej w cenniku dla kredytów i pożyczek indeksowanych do walut

    bla bla bla
    4 tygodnie temu zlozylam u nich wniosek o kredyt mieszkaniowy. odpowiedz
    miala byc po tygodniu. do dzis sie do mnie nikt nie odezwal !
    na szczescie zlozylam tez wniosek w innym banku!
    nie polecam tej instytucji

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 3. Data: 2005-01-04 15:13:35
    Od: "felix" <j...@w...pl>

    Rowniez nie polecam tej instytucji .
    Mialem dostac kredyt na sto procent (przyznanie to tylko formalnosc -
    uslyszalem po zlozeniu dokumentow) a tu niet, radz sobie sam.
    Do tej pory czekam na obiecana wiadomosc co bylo dokladnie przyczyna odmowy.