  • 1. Data: 2007-08-19 19:39:38
    Temat: Przeliczanie PLN -> CHF przy kredycie hipotecznym
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Witam,
    czy ktoś kto to przechodził mógłby mnie wesprzeć informacją?

    Sytuacja:
    Bierzemy kwotę X PLN kredytu denominowanego w CHF,
    więc w umowie kredytowej zostanie wpisana kwota Y CHF.

    Wegług jakiego kursu CHF jest wyliczane Y?
    a. kursu sprzedaży
    b. kursu średniego
    c. zależy od banku

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 2. Data: 2007-08-19 20:06:34
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Wegług jakiego kursu CHF jest wyliczane Y?
    > a. kursu sprzedaży
    > b. kursu średniego
    > c. zależy od banku

    Raczej po kursie kupna

    Darek

  • 3. Data: 2007-08-19 21:23:59
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sun, 19 Aug 2007 21:39:38 +0200, name: Kuba:

> [...]
    > więc w umowie kredytowej zostanie wpisana kwota Y CHF.
    >
    > Wegług jakiego kursu CHF jest wyliczane Y?

    Zależy od banku, umowy, ale zazwyczaj jak bierzesz kredyt
    to wyliczają po kursie kupna, a jak spłacasz to po kursie
    sprzedaży.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 4. Data: 2007-08-19 21:35:59
    Od: " Robert" <r...@g...pl>

    Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Wegług jakiego kursu CHF jest wyliczane Y?
    > b. kursu średniego

    W przypadku niektorych kredytow zaciagnietych w GE. A tak ogolnie zalezy od
    umowy i banku ;-)