  • 1. Data: 2002-01-14 10:56:08
    Temat: Przelew zagraniczny
    Od: Sławomir Staciwa <s...@d...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów.
    Wylicytowałem od gościa z Czech pare rzeczy na Allegro, i nadszedł czas
    zapłaty :-))) . Udałem się do swojego banku (BZ WBK) celem wykonania
    przelewu zagranicznego no i umarłem, za przelew mam zapłacić 10 zł ( to
    jest OK) oraz 0,2 % od kwoty jednakże nie mniej niż 25 zł za SWIFT`a . I tak
    koszt wysłania 40 złotych wynosi 35 złotych. Moje pytanie czy da się za
    jakieś normalne pieniądze wykonać przelew pieniążków za granicę (dobrze by
    było żeby bez zakładania konta, ale nie koniecznie)

    Pozdrawiam
    Sławek Staciwa

  • 2. Data: 2002-01-14 12:28:58
    Temat: Re: Przelew zagraniczny
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > jakieś normalne pieniądze wykonać przelew pieniążków za granicę (dobrze by
    > było żeby bez zakładania konta, ale nie koniecznie)

    taka kwote to najlepiej listem pocztowym
    jak nie dojdzie za pierwszym razem to bedziesz stratny tylko tyle ile
    bys zaplacil za prowizje
    a jak dojdzie to jestes 30 zl do przedu :)))

  • 3. Data: 2002-01-14 14:40:13
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > taka kwote to najlepiej listem pocztowym

    jeszcze NIGDY mi sie nie udalo. Nie znam nikogo, komu sie udalo.
    A troche prob bylo :-(

    ZN

  • 4. Data: 2002-01-14 15:01:05
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    <z...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:416f.00001389.3c42edcc@newsgate.onet.pl napisał(a)...

    > jeszcze NIGDY mi sie nie udalo. Nie znam nikogo, komu sie udalo.
    > A troche prob bylo :-(
    >
    > ZN

    AFAIR PJO kiedys pisal o instytucji listu wartosciowego.
    Moze ta maszyna sie da to zrobic?

    Pete

  • 5. Data: 2002-01-14 15:35:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <N...@b...com> napisał w wiadomości

    > AFAIR PJO kiedys pisal o instytucji listu wartosciowego.
    > Moze ta maszyna sie da to zrobic?

    Ja tez pisalem :). Szczegolowe informacje nt. tego do jakich krajow mozna
    pieniadze przekazywac i jakie sa ograniczenia kwotowe mozna znalezc pod
    http://www.poczta-polska.pl/uslugi/indeks.htm#51
    http://www.poczta-polska.pl/uslugi/indeks.htm#MAKSYM
    ALNA%20KWOTA%20PRZEKAZU%
    20POCZTOWEGO,%20ORAZ%20LISTA