  • 1. Data: 2006-10-15 21:11:10
    Temat: Duża awaria w PKO BP?
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    http://www.onet.pl/c87

    Jak długo może potrwać? Faktycznie nie mogłem dzisiaj wyciągnąć pieniędzy z
    bankomatu, ale myślałem, że to "awaria standardowa"... Ale skoro to jest na
    większą skalę, a "Jedyną niedogodnością jest okresowy brak dostępu do
    pieniędzy", to boję się, że jutro też zostanę bez pieniędzy... :-/

  • 2. Data: 2006-10-15 22:04:16
    Temat: Re: Duża awaria w PKO BP?
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > większą skalę, a "Jedyną niedogodnością jest okresowy brak dostępu do
    > pieniędzy", to boję się, że jutro też zostanę bez pieniędzy... :-/

    to pewnie padł ten ich nowy system co niedawno wprowadzali:)

    JR