  • 1. Data: 2002-10-08 16:26:18
    Temat: Przelew za granice z e-pkobp
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Zauwazylem, ze przy wyborze przelewu pojawila się opcja wyboru waluty z
    internetowego e-pkobp. Czy to znaczy, ze teraz mogę sobie sam z tego
    konta przelac kase np.. W USD do USA na tamtejszy rachunek?

  • 2. Data: 2002-10-08 16:41:23
    Temat: Re: Przelew za granice z e-pkobp
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    O fucktycznie!
    Pokazaly sie inne waluty :))
    Ale pytanie pozostaje w mocy.
    pzdr
    Seb

    .

  • 3. Data: 2002-10-08 17:29:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marecki"
    > Zauwazylem, ze przy wyborze przelewu pojawila się opcja wyboru waluty z
    > internetowego e-pkobp. Czy to znaczy, ze teraz mogę sobie sam z tego
    > konta przelac kase np.. W USD do USA na tamtejszy rachunek?

    przelew robiony jest elixirem na banki ktore sa tam znane wiec za granice
    sie nie da
    sprobowalem kiedys wybrac jako walute EUR i zrobilem przelew do Fortisa - ta
    informacja tam doszla i zadzwonili ze wlasciwie to takich polecen nie
    powinni wykonywac, ale jak chce to mogą mi za te zl sprzedac EUR i na
    a'vista zaliczyc - I tak wlasnie zrobili

    taak wiec jak widac zalezy od banku odbierajacego, ale inormacja ze chcesz
    na docelowym rachunku miec EUR do obcego banku polskiego dociera
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-08 17:54:36
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]
    >
    > taak wiec jak widac zalezy od banku odbierajacego, ale
    > inormacja ze chcesz na docelowym rachunku miec EUR do obcego

    Ale mi chodzi czy np.. Mogę zrobic przelew w dolarach do banku w USA

  • 5. Data: 2002-10-08 17:56:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marecki wrote:

    > Ale mi chodzi czy np.. Mogę zrobic przelew w dolarach do banku w USA

    No i dostałeś odpowiedź przecież, patrz wyżej.