  • 1. Data: 2002-10-08 16:18:12
    Temat: PKO ma juz Inteligo...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Komisja Nadzoru Bankowego wyraziła zgodę na nabycie przez Powszechną Kasę
    Oszczędności Bank Polski SA od Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. Centrum
    Bankowości Detalicznej, działającego pod nazwą handlową Inteligo."

    wp.pl

  • 2. Data: 2002-10-08 17:15:23
    Temat: Re: PKO ma juz Inteligo...
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    ja mam nawet poufną umowę o współpracy pomiędzy wzmiankowanymi

    ech co można dostać pocztą bez omyłkę to włos się jeży na głowie :-)

  • 3. Data: 2002-10-08 18:56:56
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Tue, 8 Oct 2002 19:15:23 +0200, Paweł <b...@u...pko.pl> wrote:
    > ja mam nawet poufną umowę o współpracy pomiędzy wzmiankowanymi
    >
    > ech co można dostać pocztą bez omyłkę to włos się jeży na głowie :-)

    A mógłbyś ją przez pomyłkę wysłać do kogoś kto mógłby ją wysłać na listę? ;)

    --
    Michał Politowski -- m...@l...icm.edu.pl
    This message intentionally left non-blank.

  • 4. Data: 2002-10-08 19:01:17
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > A mógłbyś ją przez pomyłkę wysłać do kogoś kto mógłby ją wysłać na listę?
    ;)

    no ale ja nie popełniam takich błędów :-)

    no i komuś już obiecałem że tego nie zrobię a słowo to rzecz święta