  • 1. Data: 2002-10-08 16:17:22
    Temat: Volkswagen Bank direct kusi nowym kontem
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Volkswagen Bank direct kusi nowym kontem 2002-10-08 (14:54)

    Od 14 października Volkswagen Bank direct - Bankowość Bezpośrednia
    Volkswagen Bank Polska SA wprowadzi do swojej oferty rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto e-direct i karty płatnicze VISA.
    - Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto e-direct jest odpowiedzią
    Volkswagen Bank direct na oczekiwania obecnych oraz potencjalnych
    użytkowników bankowości wirtualnej w Polsce - powiedział podczas dzisiejszej
    konferencji prasowej Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Volkswagen Bank Polska
    S.A.

    Konto e-direct łączy pełną funkcjonalność tradycyjnych ROR-ów z wysokim
    oprocentowaniem, aktualnie wynoszącym 6,5%, wygodą obsługi i nieograniczonym
    dostępem do rachunku w banku wirtualnym.

    Do Konta e-direct wydawane są na karty VISA objęte pakietem ubezpieczeń
    dodatkowych. Można ubiegać się także o otwarcie linii kredytowej w rachunku,
    której oprocentowanie obecnie wynosi 14%.

    Konto e-direct będzie oferowane w trzech wersjach: standardowej, srebrnej i
    złotej. Poszczególne wersje konta różnią się między sobą pakietami oferty. W
    opcji standardowej za 10 zł miesięcznie bank oferuje kartę Visa Electron
    oraz podstawowy pakiet ubezpieczeń. W przypadku opcji srebrnej i złotej bank
    obok karty Visa Electron oferuje także karty Visa Classic i bogatsze pakiety
    ubezpieczeniowe. Miesięcznie za konto w wersji srebrnej trzeba zapłacić 15
    zł, a w wersji złotej 20 zł.

    W ramach opłaty pakietowej wydawane są bez dodatkowych opłat karty Visa oraz
    token. Bank nie pobiera opłat za przelewy i realizacje zleceń. Płatności
    kartami są bezprowizyjne. Wypłata z każdego bankomatu karta VISA Electron w
    całym kraju kosztuje 1,50 zł.

    Volkswagen Bank direct działa na polskim rynku bankowości bezpośredniej od
    kwietnia 2001 roku. Swoją ofertę dla klientów indywidualnych i
    przedsiębiorców otworzył wprowadzając rachunki oszczędnościowe oraz rachunki
    lokat terminowych. W ciągu półtora roku działalności Volkswagen Bank direct
    jego klienci otworzyli prawie 18 tys. rachunków, na których zdeponowali
    łącznie ponad 380 mln złotych. Oznacza to, że średnia środków zgromadzonych
    na rachunku jednego klienta wyniosła ponad 21 000 zł. (AN) "

    wp.pl

  • 2. Data: 2002-10-08 18:00:31
    Temat: Re: Volkswagen Bank direct kusi nowym kontem
    Od: m...@p...onet.pl

    VW zapatrzył się w ofertę Raiffeisena ...

    Miałem nadzieję, że dadzą kartę za rozsądną cenę (ok. 20 PLN rocznie), a tu aż
    tyle każą bulić. Szkoda, że nie chcą konkurować z mBankiem czy z Inteligo.

    A co z dotychczasowymi posiadaczami Plus Konta? Obecne rachunki będą nadal
    istnieć jako konta lokacyjne?

  • 3. Data: 2002-10-08 18:10:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Miałem nadzieję, że dadzą kartę za rozsądną cenę (ok. 20 PLN
    > rocznie), a tu aż tyle każą bulić. Szkoda, że nie chcą konkurować z
    > mBankiem czy z Inteligo.

    Karta, którą pobranie we wszystkich bankomatach w Polsce kosztuje tylko
    1,50zł musi sporo kosztować.

    Dotychczasowi klienci raczej nie będą zainteresowani, bo skoro obywali się
    bez ich karty, to nie zapotrzebują nagle takiej szerokiej a drogiej
    funkcjonalności. Już prędzej skromniejsza a tania karta.
    Ale może o to im chodzi, żeby przyciągnąć zupełnie inną klientelę.

    Fakt natomiast, że średni depozyt na klienta mają imponujący.

  • 4. Data: 2002-10-08 18:15:44
    Od: m...@p...onet.pl

    Czyli nie jestem dla nich dobrym klientem. Nie chcę brać kredytów. Chcę tylko
    spokojnie potrzymać w banku parę groszy i zarobić na odsetkach. A banki mówią:
    Bank to nie skarbonka. Tu się przychodzi brać kredyt, pożyczkę i debet. Wiadomo,
    najwięcej na tym zarabiają.

  • 5. Data: 2002-10-08 18:27:17
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > zleceń. Płatności kartami są bezprowizyjne. Wypłata z każdego
    > bankomatu karta VISA Electron w całym kraju kosztuje 1,50 zł.

    A ja moze tylko dopisze, ze operacje zagraniczne za pomoca karty sa
    rozliczane poprzez euro
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2002-10-08 18:47:01
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Karta, którą pobranie we wszystkich bankomatach w Polsce kosztuje tylko
    > 1,50zł musi sporo kosztować.

    Pamiętaj o Fortisie. AFAIK 8 zł na miesiąc. Wypłaty darmo i to nie tylko w
    Polsce.

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-10-08 19:09:18
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    > opcji standardowej za 10 zł miesięcznie bank oferuje kartę Visa Electron
    > oraz podstawowy pakiet ubezpieczeń

    ta oferta spowodowala, ze nie moge juz mowic o mbanku, ze ma najdrozszego
    elektrona w polsce, teraz najdrozszy jest vw !
    motto vw - elektron w najtanszym pakiecie - tylko 120 zl !

    mysle, ze to krecia robota marketingu w mbanku
    :-))))

    ps
    120 zl to odsetki od okolo 2ooo zl
    vc silver to 15x12=180 zl - czyli w cenie golda z mbanku (odsetki od ok 3ooo
    zl)
    vc gold to 12*20=240 , odsetki od okolo 4ooo zl

  • 8. Data: 2002-10-08 19:28:25
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    > A ja moze tylko dopisze, ze operacje zagraniczne za pomoca karty sa
    > rozliczane poprzez euro

    A skąd taka informacja?
    Visy zawsze były rozliczane w USD.
    Maestro/MC w EURO.

    A czy można mieć konto w Euro podpięte do tej karty i by transakcje
    zagraniczne z niego spływały?
    Na przykład zasilamy sobie to konoto w Euro w momencie kiedy Euro jest
    tanie i potem gdy płacimy jakąś płatność zagraniczną w Euro to
    mamy taniej.

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 9. Data: 2002-10-08 19:51:01
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > A skąd taka informacja?

    Z najlepszego zrodla :-) Regulaminu karty.

    > Visy zawsze były rozliczane w USD.
    > Maestro/MC w EURO.

    error! sprawdz regulamin np. VE z PKO BP SA albo Maestro z Citibanku :-)

    Moze i mozna, ale nie w VWBD

    Pzdr,

    M.

  • 10. Data: 2002-10-08 21:36:30
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Z najlepszego zrodla :-) Regulaminu karty.

    A skąd regulamin? Na www ani śladu.

    Bogdan