    From: "Jim" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew walutowy miedzy dwoma bankami w Polsce
    Date: Thu, 14 Feb 2002 00:14:16 +0100

    Mam pytanie - ostatnio po 2,5 godzinnej walce w PKO SA udalo mi sie dokonac
    w jakis magiczny sposob przelewu drobnej kwoty w USD pomiedzy PKO SA a
    Bankiem Handlowym (konto walutowe -> konto walutowe), przelew z tytulu
    wyjazdu na Camp America.
    Mam pytanie jak wyglada sprawa takiego przelewu . Bo moj poszed w koncu
    przes jakis bank w USA, bo podobno polskie banki nie moge sie rozliczac
    miedzy soba w USD... do tego Pani niedysponentka nie byla w stanie okreslic
    jaka bedzie prowizja banku beneficjenta (B H), wiec aby wiedziec jaka kwote
    przelac musialem sam sie do lokalnego odzialu tego banku wybrac aby
    zasiegnac informacji - generalnie paranoja. Takie prawo czy niedouczenie
    personelu? Ciekawi mnie tez czy w przypadku gdy sposob 'zalatwienia sprawy'
    nie jest optymalny dla klienta (np. duze prowizje) mozna sie domagac
    reklamacji (zwrotu poniesionych kosztow) na podstawie wprowadzenia w blad
    przez pracownika banku ?

    Pozdrawiam
    Jim