  • 1. Data: 2002-08-01 09:19:49
    Temat: przelew BSK -> Multibank - jak?
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    chciałem wykonać przelew BSK->MB prze BSK On Line ale mi odrzuciło

    komunikat taki:

    Przelew z odroczonym terminem płatności z rachunku 10501575-xxxxxxxxxx na
    kwotę 100,00 PLN, na rachunek 11402017-xxxxxxxxxxxxxxxx został odrzucony
    2002-08-01 07:21:48. Przyczyna: Błędny numer
    rachunku SNRB (11). Przepraszamy

    jak chciałem wpisać w BOL nr rach xx 11402017 xxxx xxxx xxxx xxxx to mi
    błędny numer wywalił więc zrobiłem jak wyżej ale też widać nie poszło

    jak to wpisać poprawnie?

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2002-08-01 09:24:38
    Temat: Re: przelew BSK -> Multibank - jak?
    Od: "Arek" <a...@n...opole.pl>

    Sprawdź dokładnie numer Multi Banku. Dzisiaj robiłem przelew z BSK do Multi
    i wyszedł bez problemu, ale nie wiem z jakim skutkie bo jeszcze nie dotarł
    (wpisałem cały numer, łącznie z cyfrmai kontrolnymi (78 11402017 xxxxx...).
    Pozdr
    Arek

  • 3. Data: 2002-08-01 09:27:20
    Od: "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl>

> [...]
    >
    > jak chciałem wpisać w BOL nr rach xx 11402017 xxxx xxxx xxxx xxxx to mi
    > błędny numer wywalił więc zrobiłem jak wyżej ale też widać nie poszło

    Musisz to wpisać xx 11402017 xxxx xxxx xxxx xxxx tylko bez przerw :
    xx11402017xxxxxxxxxxxxxxxxx

    paulos23

  • 4. Data: 2002-08-01 10:10:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "paulos23
    > Musisz to wpisać xx 11402017 xxxx xxxx xxxx xxxx tylko bez przerw :
    > xx11402017xxxxxxxxxxxxxxxxx

    to samo mialem jak dzis robilem przelew z sezama BPH do WBK - skopiowalem z
    WBK24 nr rachunku (z tymi spacjami) i wkleilem do sezama - nielegalny bo
    suma kontrolna mu sie nie zgadza
    wycialem spacje i poszlo od razu ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-08-01 10:52:31
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    Multibank jest w statusie '2' jesli chodzi o NRB. Oznacza to, ze obsluguje
    wylacznie rachunki w tym standardzie.
    Wpisz wiec pelny 26-o znakowy numer rachunku pomijajac znaki spacji.

    Radek