  • 1. Data: 2002-10-29 11:43:20
    Temat: Przelew do mBanku na poczcie
    Od: Mariusz Babijczuk <b...@a...pl>

    Witam
    Mam do Was takie pytanie:
    czy przelew zrobiony na poczcie do mBanku zawsze idzie elixirem?
    Sprzedalem niedawno jedna rzecz na allegro i chcialem wyslac za zaliczeniem
    z wplata na konto, zadzwonilem wiec do mBanku i zapytalem jak wypelnic
    przelew. Pani powiedziala ze caly numer i zeby sie upewnic czy pojdzie
    elixirem.
    Pani na poczcie natomiast twierdzila ze prawie napewno nie pojdzie elixirem
    i ona nie wie co sie stanie jesli bank wymaga elixiru.
    Wiec poniewaz nadal nie wiem jak to jest moze ktos z Was mnie uswiadomi,
    moge zrobic taki przelew na poczcie czy nie? tamta wplata poszla na adres
    domowy.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-10-29 11:59:32
    Temat: Re: Przelew do mBanku na poczcie
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    elixirem
    > i ona nie wie co sie stanie jesli bank wymaga elixiru.

    Do niedawna wplaty na poczcie szly systemem TURTLE - zajmowalo to min
    tydzien max 2 tygodnie

    Ale ostatnio jakby sie cos zmienilo - wyslalem paczke za pobraniem i
    pieniadze mialem w mbanku na nastepny dzien po odbiorze. Ciekawe czy to byl
    przypadek jednostkowy czy to juz regula.

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-10-29 12:32:00
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Ale ostatnio jakby sie cos zmienilo - wyslalem paczke za pobraniem i
    > pieniadze mialem w mbanku na nastepny dzien po odbiorze. Ciekawe czy to
    byl
    > przypadek jednostkowy czy to juz regula.

    :-O rzeczywiście, u mnie to samo, jestem mile zaskoczony :)

    Artur

  • 4. Data: 2002-10-29 13:23:53
    Od: "Piotr" <p...@p...fm>

    > byl
    > >

    > :-O rzeczywiście, u mnie to samo, jestem mile zaskoczony :)

    To mieliście szczęście.
    Ja wpłaciłem pieniądze na Poczcie w poniedziałek rano i miałem na koncie
    dopiero w czwartek.

    Piotrek