  • 1. Data: 2002-10-29 11:30:24
    Temat: Pytanie o linie kredytowa w Fortisie ....
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    Czy rzeczywiście jest tak jak podaje bank iż w pakiecie Srebrnym

    już przy pierwszej wpłacie 3000zl dostajemy linie kredytową w

    tej samej wysokości ? A dokumenty o zatrudnieniu ? Czy ktoś

    już to przerabiał i może powiedzieć mi jak wygląda to wszystko

    w rzeczywistości ?

    I następna sprawa czy ja mając kartę KK w Citku i linie kredytowa

    20k na rachunku w Multi mam szanse na otwarcie linii kredytowej

    w Fortisie ??? Czy tez może przy tak malej kwocie jak 3k nie będą

    zaglądać w papiery :)

  • 2. Data: 2002-10-29 12:44:27
    Temat: Re: Pytanie o linie kredytowa w Fortisie ....
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > tej samej wysokości ? A dokumenty o zatrudnieniu ? Czy ktoś
    >
    > już to przerabiał i może powiedzieć mi jak wygląda to wszystko

    Nie wiem, jak dzisiaj to wygląda. Otwierałem linię w zeszłym roku mając kilka
    lat rachunek. Przedstawiłem tylko zawiadczenie o dochodach z zakładu pracy i
    dostałem bez problemu 15k.

    Mimo wszystko polecam Ci ten bank. Idź do oddziału, porozmawiaj z opiekunem i
    otwórz rachunek.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-10-29 18:14:32
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Hmmm.

    Ja staralem sie o linie juz po 6 miesiacach regularnych wplywow i to od
    pracodawcy. Zostalem poproszony ( twierdzili, ze nie jest to warunek
    konieczny ) o przedstawienie skanow historii rachunku w mbanku oraz o
    zamkniecie linii w innym banku ( to juz byl warunek konieczny ).
    Przedstawilem skan z eMaxa, no fakt, linii kredytowej tam nie bylo :))

    Visy Citkowej zupelnie sie nie czepiali.

    Ale chyba tak po pierwszej wplacie przy otwartej ( a tym bardziej
    wykorzystanej ) innej linii moga robic problemy.
    Dlaczego po prostu nie poprosisz o zwiekszenie limitu w multi ?

    pzdr
    wkg