    From: Mariusz Babijczuk <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew do mBanku na poczcie
    Date: Tue, 29 Oct 2002 12:43:20 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pr60.internetdsl.tpnet.pl

    Witam
    Mam do Was takie pytanie:
    czy przelew zrobiony na poczcie do mBanku zawsze idzie elixirem?
    Sprzedalem niedawno jedna rzecz na allegro i chcialem wyslac za zaliczeniem
    z wplata na konto, zadzwonilem wiec do mBanku i zapytalem jak wypelnic
    przelew. Pani powiedziala ze caly numer i zeby sie upewnic czy pojdzie
    elixirem.
    Pani na poczcie natomiast twierdzila ze prawie napewno nie pojdzie elixirem
    i ona nie wie co sie stanie jesli bank wymaga elixiru.
    Wiec poniewaz nadal nie wiem jak to jest moze ktos z Was mnie uswiadomi,
    moge zrobic taki przelew na poczcie czy nie? tamta wplata poszla na adres
    domowy.
    Pozdrawiam
    Mariusz