  • 1. Data: 2002-12-05 10:48:02
    Temat: Przekaz w sieci (Money Order) do USA?
    Od: "Krzysiek" <K...@i...pl>

    Witam,
    potrzebuję zapłacić pieniądze przekazem Money Order za towar zakupiony w
    sklepie w USA. Po wstępnym rozpoznaniu stwierdziłem, że Polacy mają ciężkie
    życie - najpopularniejszy serwis transferu pieniędzy www.paypal.com nie
    udostępnia nam swoich usług?!?!
    Inne serwisy owszem ale można z nich płacić tylko za towary zakupione na
    aukcjach, np. www.bidpay.com;-(
    Może ktoś ostanio robił jakieś przekazy albo zna sprawdzone serwisy
    umożliwiające Polakom zrobienie przekazu Money Order za towar nabyty nie na
    aukcji? Znalazłem serwis www.payingfast.com ale nigdzie w polskiej sieci nie
    doszukałem się opinii użytkowników. Może ktoś z niego już korzystał i może
    polecić jako sprawdzony?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek GG #221713

  • 2. Data: 2002-12-05 11:43:51
    Temat: Re: Przekaz w sieci (Money Order) do USA?
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > potrzebuję zapłacić pieniądze przekazem Money Order za towar zakupiony w
    > sklepie w USA. Po wstępnym rozpoznaniu stwierdziłem, że Polacy mają
> [...]
    Ja to załatwiłem w inny sposób. Zarejestrowałem się jako użytkownik z
    Portugalii. Płatnością obciążyłem swoją polską kartę i poszło bez
    najmniejszego problemu.

    > Może ktoś ostanio robił jakieś przekazy albo zna sprawdzone serwisy
    > umożliwiające Polakom zrobienie przekazu Money Order za towar nabyty nie
    na
    > aukcji?

    "Papierowe" money ordery sprzedaje biuro American Express w Warszawce, ale
    kiedyś na grupie ktoś pisał że nabył jeden z jakimś banku (o ile się nie
    mylę było to Pekao SA).

  • 3. Data: 2002-12-06 21:28:45
    Od: "Zloty" <f...@4...org.NOSPAM>

    > Ja to załatwiłem w inny sposób. Zarejestrowałem się jako użytkownik z
    > Portugalii. Płatnością obciążyłem swoją polską kartę i poszło bez
    > najmniejszego problemu.
    Karta jakiego banku sie posluzyles bo jakos mi nie chce przyjac.
    Sprawdzlem visa clasic pekao sa i ekarte z mbanku i zadna nie dziala.