  • 1. Data: 2012-12-27 19:42:56
    Temat: Prymitywizm Alior Sync
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    No i kolejny kamyk do już usypanego stosu nieprawidłowości w Alior
    Sync. Nie można już w tytule przelewu używać polskich liter. A można
    było dotąd.
    Cały system informatyczny, tego pożal się Boże banku, to jedna
    wielka niedoróbka niedouczonego i leniwego gimnazjalisty z
    giertychowską maturą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-12-27 19:53:05
    Temat: Re: Prymitywizm Alior Sync
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > No i kolejny kamyk do już usypanego stosu nieprawidłowości w Alior
    > Sync. Nie można już w tytule przelewu używać polskich liter. A można
    > było dotąd.

    Ciekawe, że błąd dotyczy tylko przelewu natychmiastowego. W zwykłym
    zdaje się być dobrze. W tym miesiącu wykonywałem natychmiastowe z
    polskimi literami. Dziś już się nie da.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]