  • 1. Data: 2004-12-13 12:01:11
    Temat: Opłaty za korzystanie z bankomatów
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    Wybaczcie lenistwo, ale szybciej mi spytac tutaj niż przeglądac tabele
    opłat i prowizji wszystkich popularnych banków, a pozatym może w
    wyniku dyskusji coś ciekawego wyskoczy.

    Rozmawiałem niedawno z kimś na temat opłat za korzystanie z
    bankomatów, rozmówca twierdził, że coraz więcej banków wprowadza
    opłaty za wypłaty (w swoich albo zaprzyjaźnionych bankomatach - to tak
    dla uściślenia), że tak już jest podobno w PKO BP, w millenium i w
    wielu innych bankach a ladamoment będzie i w pozostałych.
    Czy to prawda? Faktycznie pojawiło się coś takiego, jak prowizja przy
    wypłacaniu ze "swojego" bankomatu???? Przecież to by sk...syństwo
    było! :-(((

    J.

  • 2. Data: 2004-12-13 12:07:14
    Temat: Re: Opłaty za korzystanie z bankomatów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek P. <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Czy to prawda? Faktycznie pojawiło się coś takiego, jak prowizja przy
    > wypłacaniu ze "swojego" bankomatu???? Przecież to by sk...syństwo

    dytyczy jedynie kont firmowych, kart kredytowych i chargowych (z
    wyjatkami).
    Normalnie jest wrecz przeciwnie - banki rozszerzaja siec bezpaltnych
    bankomatow np o Euronet.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-13 12:33:29
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cpk0ma$dkt$1@news.onet.pl...

    > dytyczy jedynie kont firmowych, kart kredytowych i chargowych (z
    > wyjatkami).
    > Normalnie jest wrecz przeciwnie - banki rozszerzaja siec bezpaltnych
    > bankomatow np o Euronet.

    uffff, dzięki :-)

    J.

  • 4. Data: 2004-12-13 17:57:19
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Czy to prawda? Faktycznie pojawiło się coś takiego, jak prowizja przy
    > wypłacaniu ze "swojego" bankomatu???? Przecież to by sk...syństwo
    > było! :-(((

    Tak jak wczeniej Amra napisał dla klientów indywidualnych o tym też nie
    słyszałem. Trzeba jednak pamiętać, że nie ma nic za darmo. Kupno bankomatu i
    jego utrzymanie kosztuje konkretne pieniądze. Nie zdziwiłbym się zatem, aby
    kiedyś banki wprowadziły opłatę (przez pewien czas kilka lat temu Millennium
    dla prostszych kont miał opłaty). Kiedyś rachunek był prowadzony prawie za
    darmo lub wręcz za darmo. Teraz już są to zauważalne kwoty.