  • 11. Data: 2002-05-21 09:53:48
    Temat: Re: Prowizja za historię w Fortisie - niewiarygodne ?
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:acatbv$8tr$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Zapłaciłem :((( (właściwie sami ściągnęli z konta)
    >
    > Pilnie potrzebowałem tej historii. Jakbym nie potrzebował, to bym ich
    > wyśmiał. Na razie złożyłem zażalenie / skargę u dyrektora oddziału pod
    > którego podlega filia na Postępu w Wawie.
    > Napiszę jak coś się dalej rozwinie.

    Dziwne. Brałem potwierdzenia i wyciągi i NIGDY nic ode mnie nic nie wzięli
    nawet za pieczątkę banku, datownik i inne takie. Choć oddział to I w
    Krakowie. Ale widać jakie miasto taki oddział ;-)

  • 12. Data: 2002-05-21 10:09:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dziwne. Brałem potwierdzenia i wyciągi i NIGDY nic ode mnie nic nie wzięli
    > nawet za pieczątkę banku, datownik i inne takie. Choć oddział to I w
    > Krakowie. Ale widać jakie miasto taki oddział ;-)

    A jaki masz rachynkm e-pakiet??? :)

  • 13. Data: 2002-05-21 10:34:58
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Dziwne. Brałem potwierdzenia i wyciągi i NIGDY nic ode mnie nic nie wzięli
    >nawet za pieczątkę banku, datownik i inne takie. Choć oddział to I w
    >Krakowie. Ale widać jakie miasto taki oddział ;-)

    Może po duża historie trzeba jezdzic tutaj? Z biletem tam i nazad na czasem
    klimatyzowany IC i tak można by być pare stów do przodu ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 14. Data: 2002-05-22 08:53:03
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > A jaki masz rachynkm e-pakiet??? :)
    Ano fakt, mam srebny. Ale myślisz, że jest różnica??

  • 15. Data: 2002-05-23 13:08:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ano fakt, mam srebny. Ale myślisz, że jest różnica??

    ooo i to duza jak sadze, niestety :(

  • 16. Data: 2002-05-26 18:46:24
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Stefan wrote in news:acd5fe$r8l$1@news.gazeta.pl:

> [...]
    > nie wzięli nawet za pieczątkę banku, datownik i inne takie. Choć
    > oddział to I w Krakowie. Ale widać jakie miasto taki oddział ;-)

    U mnie też - za 3 wzięte na razie potwierdzenie transakcji (I O. na
    Feedry - Warszawa) nie wzięli ani grosza. :)

    --
    empeg

    {7F46E0E8-5387-4E73-970B-8ECC28E4DF73}

  • 17. Data: 2002-06-03 08:02:19
    Temat: Re: Prowizja za historię w Fortisie - rozwiązanie :)
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Witam, ponieważ nie miałem dostępu do interka, nie mogłem uczestniczyć w
    dalszej dyskusji.
    Ale dziś opowiem dalszy ciąg.

    Po namowie przez pracownika innego banku, napisałem zażalenie do dyrektora
    oddziału (konto mam w filii). Do pisma dołączyłem kopię ichniego wydruku
    oraz stronę wydruku z Planety i stronę historii którą otrzymałem z Citi jak
    jeszcze miałem tam konto. Po dwóch dniach zauważyłem UZNANIE RACHUNKU na
    kwotę 407,50 PLN, co oznacza, że w rezultacie za historię i opinię
    zapłaciłem 180 PLN. Jest to do zaakceptowania, biorąc pod uwagę kwoty z TOiP
    (5 PLN /str z roku bieżącego i +50%/str za rok ubiegły), co nie znaczy, że
    jest to mało. Dla porównania dodam, że w oddziale CitiGold dostałem historię
    za brakujące 2 mies. bezpłatnie.

    Jednakże w otrzymanym piśmie z Fortisa, pan Dyrektor oddziału wykazał się
    drobną niekonsekwencją: W jednym zdaniu pisze, że do konta e-pakiet nie jest
    przewidziany wydruk historii transakcji (więc na jakiej podstawie mi go
    wydano ?), w kolejnym, że opłata jest zgodna z TOiP.
    Wszystko w porządku, tylko ja nie kwestionowałem tylko wysokości opłaty, ale
    jej wygląd (pół zadrukowanej strony, 4 transakcje na stronie razy 100 stron)
    w porównaniu z opłatą.
    Mimo wszystko skończyła się nieźle.

    Pozdrawiam
    Janusz Sokołowski