  • 1. Data: 2002-01-15 22:50:09
    Temat: Propozycja kolejnej kolekcji
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jonca)

    Po paru telefonach pod rząd do banków zacząłem sie zastanawiać czy ktoś
    już wpadł na pomysł skatalogowni muzyczek które są odgrywane w czsie
    przełączeń w różnych *-linich ?

    Wie ktoś coś na ten temat ?

    KJ
    ;-)

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 2. Data: 2002-01-16 07:59:18
    Temat: Re: Propozycja kolejnej kolekcji
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Po paru telefonach pod rząd do banków zacząłem sie zastanawiać czy ktoś
    > już wpadł na pomysł skatalogowni muzyczek które są odgrywane w czsie
    > przełączeń w różnych *-linich ?

    Ja czasem [ szczególnie pod wieczór ;-) ] dochodzę do wniosku, że tekst
    "Witamy w serwisie x-banku" w kilku bankach nagrywał ten sam facet.

    Rafał