  • 1. Data: 2002-02-25 14:21:11
    Temat: Promocja Plus i Inteligo
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    Na stronie PlusGSM byla dzisiaj rano informacja o promocji dla posiadaczy
    kont Inteligo. A potem zniknela. A wygladala bardzo atrakcyjnie, np. Nokia
    6310 - 649 PLN netto. Czy ktos wie dlaczego zniknela?

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 2. Data: 2002-02-25 14:27:17
    Temat: Re: Promocja Plus i Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na stronie PlusGSM byla dzisiaj rano informacja o promocji dla posiadaczy
    > kont Inteligo. A potem zniknela. A wygladala bardzo atrakcyjnie, np. Nokia
    > 6310 - 649 PLN netto. Czy ktos wie dlaczego zniknela?

    Tak - bo sie Plus za bardzo pospieszyl z odslonieciem, a takie szparacze to
    zobaczyly i puscily na liste.
    Pradwa szperaczu?? :)

  • 3. Data: 2002-02-25 18:55:16
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    Nokia

    > Tak - bo sie Plus za bardzo pospieszyl z odslonieciem, a takie szparacze
    > zobaczyly i puscily na liste.
    > Pradwa szperaczu?? :)

    Ja mysle, ze MB mial raczej dobrze poinformowane zrodla ;-)

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-26 08:41:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kamiński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a5dh7l$o69$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kont Inteligo. A potem zniknela. A wygladala bardzo atrakcyjnie, np. Nokia
    > 6310 - 649 PLN netto. Czy ktos wie dlaczego zniknela?

    Już jest info o promocji z PLUS-GSM na szyfrowanej stronie obsługi rachunku
    w serwisie WWW Inteligo.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 5. Data: 2002-02-26 09:55:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Już jest info o promocji z PLUS-GSM na szyfrowanej stronie obsługi rachunku
    > w serwisie WWW Inteligo.

    Szkoda że regulaminy w formacie pdf nie chcą się ściągać z serwera. Trudno
    zamawiać coś w ciemno nie znając szczegółów.

    Maciej K.