  • 1. Data: 2002-02-25 14:05:30
    Temat: Karty :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sie zastanawiam.
    Gdyby nagle przyszla mi ochota na "podrasowanie" swojej karty - np
    zamalowanie jej i nadruk plujka jakiegos nowego wzoru??? :)
    Ktos cos takiego robil?
    Moznaby sie artystycznie wyzyc... ;))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-25 18:57:35
    Temat: Re: Karty :)
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Gdyby nagle przyszla mi ochota na "podrasowanie" swojej karty - np
    > zamalowanie jej i nadruk plujka jakiegos nowego wzoru??? :)

    Może kiedyś będzie i tak, że przyjdzie się do banku, pod się pracownikowi
    dyskietkę ze swoim wzorkiem a oni zrobią Ci z tego taką kartę, jaką sobie
    wymarzyłeś :)))

    ups... po korekcie...

    Może kiedyś będzie i tak, że wyśle się mejla do banku z wymarzonym wzorem
    karty, a na drugi dzień o ustalonej godzinie zastuka do Twych drzwi kurier z
    kartą :)

  • 3. Data: 2002-02-26 08:40:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "calcium300mg"
    > Może kiedyś będzie i tak, że przyjdzie się do banku, pod się pracownikowi
    > dyskietkę ze swoim wzorkiem a oni zrobią Ci z tego taką kartę, jaką sobie
    > wymarzyłeś :)))

    trzeba bylo przyjsc na targi "karta 2001" - robili nam karty z dowolnie
    wybranym wzorkiem - nie przynosilo sie go samemu, tylko wybieralo z juz
    dostepnych na dysku, ale to juz prawie to o czym marzysz ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-01 10:04:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002 14:05:30 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >Gdyby nagle przyszla mi ochota na "podrasowanie" swojej karty - np
    >zamalowanie jej i nadruk plujka jakiegos nowego wzoru??? :)

    uwazaj na Kojoty :-) bo mimo braku zlych intencji to moglo by byc
    chyba podciagniete pod falszowanie kart.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-01 10:07:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 26 Feb 2002 09:40:22 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >trzeba bylo przyjsc na targi "karta 2001" - robili nam karty z dowolnie
    >wybranym wzorkiem - nie przynosilo sie go samemu, tylko wybieralo z juz
    >dostepnych na dysku, ale to juz prawie to o czym marzysz ;-))

    Wydruk byl po prostu z corela wiec z dyskietki tez by sie pewnie dalo.
    No ale takiej techniki druku termosublimacyjnego na poczekaniu to
    raczej zaden bank nie zastosuje i zadna organizacja sie na to nie
    zgodzi.
    Co innego zamawianie profesjonalnie produkowanych kart z wlasnym
    wzorem, to juz jest, moze kiedys i u nas.