  • 1. Data: 2002-02-25 14:23:43
    Temat: Jak się w końcu przelicza płacenie kartą za granicą?
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    Ja wiem - Visa przelicza mi lokalną walutę na USD, a bank przelicza mi USD
    na złotówki.

    Pytanie: czy kursy zmieniają się w ciągu dnia?

    Bo mam tak: dnia 19 I 2002 dokonałem dwóch zakupów płacąc swoją kartą VISA.
    Oba zakupy obciążyły mi konto dnia 22 I 2002. Co ciekawe, kurs wypadkowy
    zł/euro w obu tych zakupach różnił się o ponad 1 gr. Były to duże zakupy,
    więc zaokrąglanie nie wniosło żadnej roli.

    Dzięki za wyjaśnienie

    --
    GJ

  • 2. Data: 2002-02-25 14:38:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Pytanie: czy kursy zmieniają się w ciągu dnia?

    Tak.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313