  • 1. Data: 2006-06-19 13:13:22
    Temat: Promocja Funduszy Skarbca w mBanku
    Od: "Rols Rolson" <r...@N...gazeta.pl>

    Widział ktoś te głosniki?Wydaja na zdjeciu fajnie, ale jak grają? Mam troche
    wolnych srodków w akcje raczej nie pojde, ale moze III Filar?

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/promocje
    .html

  • 2. Data: 2006-06-19 13:18:48
    Temat: Re: Promocja Funduszy Skarbca w mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Rols Rolson wrote:
    > Widział ktoś te głosniki?Wydaja na zdjeciu fajnie, ale jak grają? Mam troche
    > wolnych srodków w akcje raczej nie pojde, ale moze III Filar?

> [...]
    Nie podniecaj się tak, pewnie znowu w praniu wyjdzie jakieś nołnejmowe
    badziewie.

    KJ

  • 3. Data: 2006-06-19 13:35:19
    Od: "Rols Rolson" <r...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie podniecaj się tak, pewnie znowu w praniu wyjdzie jakieś nołnejmowe
    > badziewie.

    :) pewnie masz racje. Nie wiem, czy nazwa VASE to glosnik czy firma?

  • 4. Data: 2006-06-19 13:40:18
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Rols Rolson napisał(a):

    > troche

    > :) pewnie masz racje. Nie wiem, czy nazwa VASE to glosnik czy firma?

    To "coś" można kupić np. tutaj:
    http://www.asklep.pl/x_C_I__P_43711013;43710001.html

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2006-06-19 16:09:35
    Od: "Rols Rolson" <r...@g...pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał(a):

    > To "coś" można kupić np. tutaj:
    > http://www.asklep.pl/x_C_I__P_43711013;43710001.html
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Dzieki, troche drogo jak za jeden głosnik :(((

  • 6. Data: 2006-06-19 17:32:05
    Od: "a" <h...@h...hi>

    Użytkownik "Rols Rolson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki, troche drogo jak za jeden głosnik :(((

    On gra jak 5 głośników -przestrzennie
    Poza tym jest do wygrania za darmo
    Wystarczy , że kupisz fundusze inwestycyjne SKARBIEC w kilku transzach, to
    go masz.

  • 7. Data: 2006-06-19 19:37:25
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Rols Rolson" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Widział ktoś te głosniki?Wydaja na zdjeciu fajnie, ale jak grają? Mam
    > troche
    > wolnych srodków w akcje raczej nie pojde, ale moze III Filar?

    Ostatnio na banerze reklamowym na stronach mB w podobnej promocji
    (AFAIR Union Investment) byla klawiatura Logitecha. Po losowaniu sie
    okazalo,
    ze jednak nie Logitech a Labtec. Jak poszsukasz na grupie albo na forum
    mBanku to znajdziesz wypowiedzi na ten temat (na forum takze pracownikow).
    W obecnej promocji w regulaminie takze organizator zastrzega sobie wymiane
    nagrody na 'cokolwiek innego' w takiej samej cenie. Wiec nikt nie
    gwarantuje,
    ze mimo wygranej nie dostaniesz zupelnie czegos innego. W koncu kto
    raz tak postapil, moze postapic tak nastepnym.

    Aby byc pewnym wygranym nalezy kupic jednostek za co najmniej 9 000 PLN
    i to o takiej porze by byly marne szanse by ktos sie wstrzelil miedzy
    nasze transakcje. Dodatkowo trzeba je przetrzymac przez 3 m-ce. Troche
    duzo jak na glosniczek za 80 pln.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2006-06-20 14:00:33
    Od: "Rols Rolson" <r...@g...pl>

    Marcin <k...@k...de> napisał(a):

> [...]
    > i to o takiej porze by byly marne szanse by ktos sie wstrzelil miedzy
    > nasze transakcje. Dodatkowo trzeba je przetrzymac przez 3 m-ce. Troche

    No, ale z drugiej strony, moze zarobie na funduszu wtedy na głosniku bedzie
    mi mniej zależało, prawda? Byłbym niepoważny gdybym sugerował się tylko
    głosnikiem nabywając jednostki. Patrzylem na wyniki, Skarbiec od dłuższego
    czasu jest w ścisłej czołówce i teraz nawet przegonił ARKE.....

  • 9. Data: 2006-06-20 18:17:33
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Marcin <k...@k...de> napisał(a):
    >

    > No, ale z drugiej strony, moze zarobie na funduszu wtedy na głosniku
    > bedzie
    > mi mniej zależało, prawda?

    Przy 9 000 i 3 m-cach taki glosniczek ma niewielka wartosc. A jak juz kupisz
    jednostki
    i po 2 miesiacach logika bedzie nakazywala zrobic konwersje/odsprzedac to
    mozesz
    chciec dodatkowo przetrzymac jeszcze ten miesiac skoro trzymales juz dwa.
    To tak jak z KK dla malej grupy ludzi to zysk bo umieja z tego dobrze
    skorzystac
    ale dla wiekszosci konczy sie tym, ze koszty sa wieksze niz korzysci.

    > Byłbym niepoważny gdybym sugerował się tylko
    > głosnikiem nabywając jednostki. Patrzylem na wyniki, Skarbiec od dłuższego
    > czasu jest w ścisłej czołówce i teraz nawet przegonił ARKE.....

    A w dluzszym terminie?

    Ale to Twoje pieniadze i Twoja decyzja.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2006-06-21 08:44:08
    Od: "Rols Rolson" <r...@g...pl>

    Marcin <k...@k...de> napisał(a):

> [...]
    > skorzystac
    > ale dla wiekszosci konczy sie tym, ze koszty sa wieksze niz korzysci.

    W dłuższym okresie Skarbiec Akcja na 2 miejscu-liczonym od grudnia 2004,
    Waga w tym samym okresie na 3 miejscu,a III Filar na 4. Wiec wyniki jak
    najbardziej w porządku.