  • 11. Data: 2002-01-05 15:47:24
    Temat: Re: Prognozy walutowe P.Maliszewskiego
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Chyba przegapilem pocztake tego watku, a juz mi sie nie wyswietla wstecz :(
    Zadam moze pytanie w odpowiedzi na tytul tego watku:

    Jak sadzicie. Ile trafnych inwestycji na rynku walutowym oraz na GPW udaje
    mi sie zrobic na dziesiec prob?
    No jestem ciekawy, kto zgadnie. Dla ulatwienia podam, ze osoby majace zal o
    to, ze moje prognozy sie nie sprawdzaja, beda bardzo, ale to bardzo
    zaskoczone.

    No czekam na wasze typy. A potem podam prawidlowa odpowiedz. Aha, gdybyscie
    zapytali o to samo polowe osob z pl.biznes.wgpw, to ich odwpowiedzi powinny
    byc zblizone do mojej. Ale pod warunkiem, ze zapytacie tych, ktorzy nie
    klamia :)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski