  • 1. Data: 2002-01-03 21:54:48
    Temat: Kiedy KB 24 ?
    Od: "Karol" <K...@d...prv.pl>

    Bo z tego co słyszałem to mają już prawie gotowe wszystko.

  • 2. Data: 2002-01-07 15:19:01
    Temat: Re: Kiedy KB 24 ?
    Od: RODi <r...@k...com.pl>

    Karol napisa?(a):

    > Bo z tego co s?ysza?em to maj? ju? prawie gotowe wszystko.

    Dobrze powiedziane....prawie wszystko. Obecnie trwaja testy calego
    systemu KB24.
    Szata graficzna nawet nawet.....a dzialanie...zobaczymy :)

    pozdr
    RODi

  • 3. Data: 2002-01-16 10:04:45
    Od: <p...@v...pl>

    Użytkownik "Karol" <K...@d...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Bo z tego co słyszałem to mają już prawie gotowe wszystko.

    za lat parę....

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~
    p...@v...pl

  • 4. Data: 2002-01-16 10:09:41
    Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl>

    Urzadzenia w oddzialach (w Szczecinie) juz stoja ale obsluganic nie wie nt
    terminu uruchomiennia.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2002-01-16 15:49:15
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    > Urzadzenia w oddzialach (w Szczecinie) juz stoja ale obsluganic nie wie nt
    > terminu uruchomiennia.

    W I O/Katowice takze stoi terminal Dell, ale o terminie uruchomienia takze
    nic nie slychac.

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 6. Data: 2002-01-17 06:30:16
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Bo z tego co słyszałem to mają już prawie gotowe wszystko.

    Przedwczoraj sprawdziłem nową TOiP - ani słowa o KB24.
    Wniosek - na pewno nie uruchomią w lutym.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-01-17 12:33:54
    Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl>

    Dzwonilem na infolinie i mila pani powiedziala ze to kwestia miesiaca ,
    wziela moj numer telefonu i dane oraz poinformowala , ze w momencie
    uruchomienia systemu zadzwonia do mnie.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 8. Data: 2002-01-18 08:32:07
    Od: "belami" <#belami@catv.retsat1.com.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dzwonilem na infolinie i mila pani powiedziala ze to kwestia miesiaca ,
    > wziela moj numer telefonu i dane oraz poinformowala , ze w momencie
    > uruchomienia systemu zadzwonia do mnie.

    Tez cos takiego slyszalem. Ze ma byc jeszcze moze pod koniec stycznia, a
    najpozniej od lutego ... Ale slyszalem to juz tyle razy, ze uwierze dopiero
    jak zacznie dzialac.