  • 11. Data: 2009-01-06 18:12:56
    Temat: Re: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Trade what You see, not what You think.

    D.

  • 12. Data: 2009-01-06 18:26:36
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pamietaj, ze zle newsy pojawiaja sie po spadkach, a nie na szczycie. Zauwaz,
    ze codziennie od miesiaca pojawialy sie same negatywne info, a rynki nie
    ustanawialy nowych minimow. Klasyczna pozytywna dywergencja.

    D.

  • 13. Data: 2009-01-06 18:39:14
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik " XXL"

    > Trudno uwierzyć, że rynek będzie z niewielkimi korektami rósł przez
    > najbliższe
    > 9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.

    Może i tak, ale w lecie 2007 nikt nie wierzył ze w20 pocałuje 1400p a co
    dopiero mówic "trudno".
    To znaczy nikt, jak nikt.
    Łącznie ze mna tego typu katastrofe widział Diter i Hister, chociaż ten
    drugi wtedy zwał sie inaczej.
    Mi było trudno uwierzyc, chociaż tak wynikało z rysunku.
    Im jakoś mniej trudno, jak pamietam.
    Nie pamietam nikogo innego, kto widział takie poziomy, w tym czasie, w
    realiach.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-01-06 19:10:28
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > ze codziennie od miesiaca pojawialy sie same negatywne info, a rynki nie
    > ustanawialy nowych minimow. Klasyczna pozytywna dywergencja.

    zgadzam sie, przychodzi moment w, którym informacje nie maja wpływu na
    decyzje podejmowane przez inwestorów

  • 15. Data: 2009-01-06 21:18:30
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    templariusz <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zauwaz,

    > zgadzam sie, przychodzi moment w, którym informacje nie maja wpływu na
    > decyzje podejmowane przez inwestorów

    Czy dobre informacje bede powodem do wzrostów?

  • 16. Data: 2009-01-06 21:30:03
    Od: robson <r...@p...fm>

    > Czy dobre informacje bede powodem do wzrostów?

    --------------------------------

    Analogicznie - najlepsze niusy bedą na górce.

    Pozdro
    Robson

  • 17. Data: 2009-01-06 21:30:10
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy dobre informacje bede powodem do wzrostów?

    dobre informacje pojawiaja sie na szczycie hossy

  • 18. Data: 2009-01-07 08:07:24
    Temat: Re: XXL rozmiarem twojej glupoty.
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    ab <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Jak w temacie i tyle na ten temat.
    Grunwaldem itp. bzdury.
    Zajmij sie lepiej odrabianiem lekcji, bo zostaniesz na przyszły rok w tej
    samej klasie.

  • 19. Data: 2009-01-07 08:28:22
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    Gdybyś ty miał choć 0,00000000000000000000000000001 % wiedzy co Dieter to
    byłoby dobrze...ale że jesteś dziecko to cóż my możemy na to poradzić.
    Ciągle krytykujesz a sam nie podasz żadnych wnisków z
    rynku...*wniosków*...bo już na prognoze od ciebie nie ma co liczyć

    A jakiej dziedzinie Dieter posiada taką niewiarygodną wiedzę, że brakło ci
    miejsc po przecinku?
    Prognoza jaką podaję za Sławomirem Dębowskim jest taka, że po trwających
    noworocznych wzrostach będziemy w ślad za USA mieć jeszcze jedną falę
    spadkową, która sprowadzi indeksy do październikowych dołków lub niżej.
    Dopiero po zrealizowaniu pełnej spadkowej piątki zgodnie z teorią fal Elliotta
    zaistnieją warunki do rozpoczęcia w I kw. 2009r. dużego 40-50% odbicia na
    rynku akcji.

  • 20. Data: 2009-01-07 08:53:14
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Ok, doceniam to, ze masz swojego idola Slawomira ale moze tak podasz cos
    swojego?

    D.