  • 41. Data: 2009-01-08 11:00:26
    Temat: Re: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Natomiast w przeciwieństwie do Ciebie szanuję osoby pokroju Balcerowicz,
    > Rozłucki, Wałęsa, Mazowiecki, Geremek i wielu innych.

    Rozłuckiego nie znam, ale reszty tego towarzystwa idealnie pasuje pewien
    felieton ....

    Geremkaczki?

    "[...] Wyjaśniam więc, że po śmierci Chorążego Pokoju - jak wielbiciele
    nazywali Józefa Stalina - w PZPR utworzyły się frakcje, które tak właśnie
    nawzajem się przezywały. Początkowo obdarzone szybszym refleksem "Żydy"
    jednym susem wskoczyły na czoło "odwilży", wskazując na "Chamów", jako na
    winnych słynnych "błędów i wypaczeń", jakie składały się na "kult jednostki".
    Ale w 1968 roku "Chamy" się odegrały, wskutek czego "Żydy" obraziły się na
    partię i jako "lewica laicka" utworzyły jeden z nurtów opozycji
    demokratycznej i w 1989 r. zawarły z "Chamami" historyczny kompromis przy
    "okrągłym stole", którego obrady zakończyły się 5 kwietnia. "Chamy" uzyskały
    gwarancje zachowania zagrabionego mienia i wpływów na sprawy publiczne
    poprzez sterujące polityczną sceną Wojskowe Służby Informacyjne, "Żydy" -
    fasadę władzy i "Gazetę Wyborczą". [...]".

    Dr.Endriu

  • 42. Data: 2009-01-08 17:34:03
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Rozlucki udzielil odpowiedzi jak typowy anal w TV, tzn. powiedzial, ze
    > wzrosnie lub spadnie. Bal sie zblaznic. Trzeba miec jaja aby jasno podac
    > prognoze. BTW rowniez jestem m.in. ekonomista z wyksztalcenia i wiem
    > jakiego
    > gowna tam ucza, wszystko oderwane od realiow.

    Dokladnie. Kiedys tez studiowalem ekonomie, na poczatku bylem najaranym
    studentem bo myslalem ze pomoze mi to w spekulacji. Po pol roku juz nie
    mialem zludzen, a potem zaczalem informatyke.

  • 43. Data: 2009-01-08 20:48:27
    Temat: Szkoda, ze Jara nie pisze na Grupie
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Zbyt rzadko bywam na Grupie,...

    Ale sadze, ze Jare bym rozpoznal, a jak nie ja to inni ze Starej Gwardii

    Pozdrawiam CALA STARA GWARDIE

    Loser