    From: Pawel Radziszewski <p...@i...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Procedury przy zmianie tabeli opłat i prowizji
    Date: Sun, 13 Jan 2002 01:54:01 +0100

    Witam

    Mam pytanie dotyczace procedur podczas zmian tabeli oplat i prowizji.

    Rzecz dotyczy Banku Slaskiego i oplaty za obsluge limitu zadluzenia w
    ROR. Poprzednia tabela oplat i prowizji przewidywala w okreslonych
    warunkach oplate 10 zl, nowa, obowiazujaca (chyba) od konca pazdziernika
    przewiduje w niezmienionych warunkach oplate 50 zl. Oplata jest
    pobierana raz w roku, 28 grudnia. I 28 grudnia sciagnieto z mojego konta
    50 zl a dopiero 10 stycznia, wraz z wyciagami, otrzymalem datowana na 3
    stycznia informacje, ze nastapila zmiana tabeli. Dodam, ze jesli chodzi
    o wyciagi - zadeklarowalem chec ich otrzymywania raz w miesiacu,
    trzeciego dnia kazdego miesiaca.

    W regulaminie jest napisane m.in: "O zmianie opłat i prowizji Bank
    powiadamia w sposób zwyczajowo przyjęty, a w przypadku ich podwyższenia
    dodatkowo w sposób uzgodniony w Oświadczeniu". Musze dokladnie sprawdzic
    tresc mojego "Oswiadczenia" ale pytanie jest takie: czy powiadomienie w
    wyzej opisanym trybie (zmiana w pazdzierniku, pobranie
    _pieciokrotnie_wyzszej_ prowizji 28 grudnia, wyslanie 3 stycznia
    informacji o zmianach) jest przeprowadzone "w sposob zwyczajowo
    przyjety"??? Bo IMO - nie. A jesli tak - to co gdyby oplata zmienila sie
    z 10 zl nie na 50 a np. na 100000 zl? :->>

    TIA

    Pawel Radziszewski