  • 1. Data: 2002-05-14 15:25:31
    Temat: Problem z przeglądaniem szyfrowanych stron [OT]
    Od: "loomer" <k...@p...onet.pl>

    Od jakiegoś czasu straciłem możliwość przeglądania szyfrowanych stron (m.in.
    części transakcyjnych e-banków). Nie za specjalnie wiem co się stało, bo do
    tej pory wszystko działało. Używam IE 5.5, WindowsME, siła szyfrowania
    128bitów. Mam wrażenie, że popsuło się to po zainstalowaniu google toolbar.
    Wywaliłem to, ale nadal nie działa. IE wywala mi informację, że nie można
    znaleźć strony przy wszystkich szyfrowanych połączeniach. Wie może ktoś co
    zrobić? Reinstalacja systemu oczywiście nie wchodzi w grę. Łączę się przez
    telekomunę.

    Ustawienie też są raczej okay.

    tel. 503412837
    www.infopoland.net
    www.liceum.of.pl
    -----------------------------------

  • 2. Data: 2002-05-15 20:06:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    14 May 02 17:25, loomer pisal do All:

    l> IE wywala mi informację, że nie można znaleźć strony przy wszystkich
    l> szyfrowanych połączeniach. Wie może ktoś co zrobić?

    W panelu kontrolnym / "Dodaj, usun programy" / na liście - IE 5.5 / "Usuń"
    - wyskoczy okienko gdzie jest do wyboru opcja: "Napraw IE"

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 3. Data: 2002-05-16 20:55:31
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    a co sie dzieje? Jaki tekst pojawia sie w okienku? Co sie dzieje wtedy z
    przegladarka?

    Dziwne issue - napewno jakis banal.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-05-18 09:43:43
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <k...@p...onet.pl>

    > W panelu kontrolnym / "Dodaj, usun programy" / na liście - IE 5.5 / "Usuń"
    > - wyskoczy okienko gdzie jest do wyboru opcja: "Napraw IE"

    Nie działa - mam WindowsME, tam nie ma takiej opcji.