  • 1. Data: 2002-05-14 15:50:07
    Temat: [Opera + Multibank] - prosze o test...
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    po ostatnim upgrade interfejs transakcyjny Multibanku działa wreszcie pod
    Operą 6.01 bez zarzutu (prawie). Niestety, strony informacyjne
    (www.multbank.pl) są nie do przeczytania: pojawia się komunikat:

    BAD request

    Your browser sent a query this server could not understand.

    Czy to coś u mnie czy inni też tak mają ? To samo na stronach Multiportu,
    Izzy, Multiplan itp. Tylko mBank działa bez zarzutu.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-14 16:41:12
    Temat: Re: [Opera + Multibank] - prosze o test...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 14, 2002 at 05:50:07PM +0200, Tomek Kulesza wrote:

> [...]
    >
    > Czy to coś u mnie czy inni też tak mają ? To samo na stronach Multiportu,
    > Izzy, Multiplan itp. Tylko mBank działa bez zarzutu.

    U mnie chodza oba - Opera/6.0 (Linux 2.4.19-pre8-ac1-preempt i; U) [en]

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-15 11:24:24
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    Multiportu,

    > U mnie chodza oba - Opera/6.0 (Linux 2.4.19-pre8-ac1-preempt i; U) [en]

    Właśnie Wojtku, pod Linuxem mi działają, jednakże używam (jak widać w
    nagłówku) także WIN i to tu jest problem (przynajmniej u mnie, na dwóch
    maszynach w różny sposób podłączonych do sieci). A może to wina serwera na
    których chodzą te serwisy ? (jest 'prawie' zgodny ze standardami :-) ).

    Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-15 11:45:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 15, 2002 at 01:24:24PM +0200, Tomek Kulesza wrote:

> [...]
    > których chodzą te serwisy ? (jest 'prawie' zgodny ze standardami :-) ).

    Moze. Ale jakos ciezko mi zgodzic sie z teza ze wlasnie opera na
    linuxie jest tak zepsuta ze chodzi z multi ;-)

    Ja, jako znany milosnik windy, szukalbym jednak winy wlasnie tam.

    --

    --w