  • 1. Data: 2002-12-25 22:00:42
    Temat: Problem z VE Inteligo
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>

    Od kilku dni próbuję zapłacić VE Inteligo za domenę (przedłużenie
    ważności) z www.directnic.com, ale za każdym razem otrzymuję komunikat
    "Error: Error reading response from Host Please try again.".

    Kontaktowałem się z supportem, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje.
    Rok wcześniej nie miałem problemów z przedłużeniem ważności domeny w
    tym serwisie, a używałem tej samej karty.

    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 2. Data: 2002-12-25 22:02:11
    Temat: Re: Problem z VE Inteligo
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 25 Dec 2002 23:00:42 +0100, Grzegorz Skaruz
    <g...@U...skaruz.com> wrote:

> [...]
    >Rok wcześniej nie miałem problemów z przedłużeniem ważności domeny w
    >tym serwisie, a używałem tej samej karty.

    Ja tez mialem podobnie jakies 8 miesiecy temu, i dlatego zrezygnowalem
    z Inteligo, bo ich karta przestala mi nagle dzialac w paru zachodnich
    sklepach inetowych. Support'y techniczne z tych sklepow twierdzily ze
    nie moga skomunikowac sie z centrum autoryzujacym banku wystawcy
    karty, a Inteligo twierdzilo ze u nich wszystko w porzadku .... taka
    sytuacja utrzymywala mi sie przez ponad miesiac, dlatego musialem
    zamowic ekarte ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2002-12-26 13:41:39
    Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>

    In article <j...@4...com>, Dentarg wrote:

> [...]
    > karty, a Inteligo twierdzilo ze u nich wszystko w porzadku .... taka
    > sytuacja utrzymywala mi sie przez ponad miesiac, dlatego musialem

    No tak, a kto wszystkiemu winien jest...? Oczywiscie PKO BP- POLSKI BANK
    PKO BP