    From: atylla <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
    Date: Thu, 22 Mar 2007 23:23:57 +0100

    Posiadałem kartę Alpinus , która była kredytowana przez jakiś bank - w
    tej chwili nie pamiętam jaki. Podczas wcześniejszej spłaty zadłużenia
    doszło do nieporozumienia w kwestii wysokości spłaty i jej terminu.
    Powstała wg banku zaległość w kwocie ok. 49 PLN nie została przeze mnie
    zapłacona - byłem zdecydowany nie płacić ponieważ nie pozwalano
    przedstawić mi mojej wersji zdarzeń. Po ostatniej rozmowie telefonicznej
    z bankiem nastąpiła grobowa cisza. Trwało to kilka ładnych lat. Po tym
    czasie w moim banku dowiedziałem się przy okazji załatwiania kredytu ,
    że w Biurze Informacji Kredytowej widnieje na moim koncie zadłużenie w
    wysokości kilkudziesięciu złotych.
    Natychmiast zwróciłem się do BIK o sporządzenie raportu o aktualnym
    stanie danych osobowych z którego dowiedzialem się o ciążącym na mnie
    zadłużeniu. Odsetki spowodowały , że wzrosło ono do wysokości nieco
    poniżej sto PLN.
    Sigma Bank , który przedstawia roszczenie nie jest bankiem
    pierwotnym.Z raportu wynika że zapisu w BIK dokonano we wrześniu 2006.
    Od 2001 roku sprawa gdzieś wisiała - nikt nie występował o uregulowanie
    zaległości. Przed sporządzeniem wpisu , ani po jego dokonaniu również
    nie otrzymałem wezwania do zapłaty
    Skutek jest taki , że mam ograniczone prawa obywatelskie ponieważ nie
    mogę otrzymać poważnego kredytu , a skala mojego przewinienia nie jest
    współmierna do poniesionej kary.
    Czy jest na to jakieś lekarstwo w tym niepoukładanym kraju czy też będę
    musiał się z niego ewakuować jak większość trzeźwiej myślących.

    Atylla