    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z BIK-em
    Date: 13 Jul 2006 09:53:30 -0700

    Witam,
    Kilka lat temu zaciagnalem kredyt na zakup samochodu w Invest Banku.
    Kredyt zostal splacony wg harmonogramu splat. Jakiez bylo moje
    zdziwienie kiedy wystapilem o limit w rachunku i okazalo sie, ze
    figuruje w BIK z zadluzeniem wobec Invest Banku w wysokosci ......
    10 pln !! W PKO BP powiedzielli mi, ze nie mam szans u nich na
    jakikolwiek kredyt w przeciagu 2 lat, bo dopiero po takim okresie
    informacje o mnie jakby sie zresetuja w BIK-u.
    Jesli ktos potrafi odpowiedziec mi na ponizsze pytania, to bede
    dozgonnie wdzieczny.
    Czy jest jakis sposób na usuniecie tego wpisu w BIK-u? Czy pozostaje
    on tam przez 2 lata i umarl w butach? Jak wyglada procedura
    zglaszania do BIK, czy za taka smieszna kwote zostalem tam
    umieszczony "legalnie" ? (Babka w PKO powiedziala, ze jakis
    zlosliwy kutas musial mnie tam zglosic, bo takie kwoty bank, to
    sobie w koszty wpisuje)
    Jesli ten wpis pojawil sie tam nie calkiem "legalnie", to czy jest
    jakis sposób na Invest Bank? Prawda jest, ze banki wysylaja pisma
    informujace o zgloszeniu do BIK, ja nic takiego nie dostalem?
    Dobrze, ze to tylko limit kredytowy a nie kredyt hipoteczny z
    wplaconym zadatkiem, bo chyba bym sie zalamal jakbym go nie dostal
    i stracil kase na zadatek.
    pozdrawiam
    Sylwek