  • Data: 2006-07-13 22:18:27
    Temat: Re: Problem z BIK-em
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:
    > Witam,
    > Kilka lat temu zaciagnalem kredyt na zakup samochodu w Invest Banku.
    > Kredyt zostal splacony wg harmonogramu splat. Jakiez bylo moje
    > zdziwienie kiedy wystapilem o limit w rachunku i okazalo sie, ze
    > figuruje w BIK z zadluzeniem wobec Invest Banku w wysokosci ......
    > 10 pln !!

    Wyjaśnij mi najpierw skąd się wzięło 10 zł zaległości skoro spłacałeś
    zgodnie z harmonogramem.
    A może prawie zgodnie, ale nie do końca.

    Jak tobie wpłaty sie zgadzają, to załatwiaj to z bankiem, który dokonał
    wpisu, on ma prawo jego korekty.

    W PKO BP powiedzielli mi, ze nie mam szans u nich na
    > jakikolwiek kredyt w przeciagu 2 lat, bo dopiero po takim okresie
    > informacje o mnie jakby sie zresetuja w BIK-u.

    Chyba dłużej niż po 2, ale nie jestem pewien,

    > Czy jest jakis sposób na usuniecie tego wpisu w BIK-u?
    Tylko poprzez bank, który dokonał wpisu i tylko wtedy kiedy wpis jest
    wynikiem pomyłki.

    > Czy pozostaje
    > on tam przez 2 lata i umarl w butach? Jak wyglada procedura
    > zglaszania do BIK, czy za taka smieszna kwote zostalem tam
    > umieszczony "legalnie" ?

    Jeśli legalnie zalegałeś 10 zł, to legalnie zostałeś wpisany.

    (Babka w PKO powiedziala, ze jakis
    > zlosliwy kutas musial mnie tam zglosic, bo takie kwoty bank, to
    > sobie w koszty wpisuje)
    j.w. Może, ale nie musi.

    > Jesli ten wpis pojawil sie tam nie calkiem "legalnie", to czy jest
    > jakis sposób na Invest Bank?
    Nie ma, jeśli to nie jest pomyłka banku.

    > Prawda jest, ze banki wysylaja pisma
    > informujace o zgloszeniu do BIK, ja nic takiego nie dostalem?
    Nie muszą niczego wysyłać.

    > Dobrze, ze to tylko limit kredytowy a nie kredyt hipoteczny z
    > wplaconym zadatkiem, bo chyba bym sie zalamal jakbym go nie dostal
    > i stracil kase na zadatek.

    j.w. wyjaśnij najpierw skąd się wzięło 10 zł zaległości.