  • Data: 2003-10-09 09:18:16
    Temat: Problem po zmianie danych w mBanq :-(
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu zmieniałem dowód osobisty (adres zameldowania).
    Wysłałem formularz zmiany do mBanku, na mLinii potwierdziłem ich wprowadzenie do
    systemu. Okazuje się jednak, że wszystkie przelewy zdefiniowane mają NADAL STARE
    dane jako nadawca przelewu ! Wykonując taki przelew mBank wysyła go ze starymi
    danymi. Ale wystarczy, że wejdę w modyfikację takiego przelewu i dane są już
    aktualne ! Czy mam tracić kilkanaście haseł jednorazowych, żeby przeklepać
    wszystkie przelewy nic nie modyfikując, żeby odświeżyły się na nich dane nadawcy
    ??? Rozumiem, że przelewy oczekujące nie mają zaktualizowanych danych ale
    zdefinowane ? Jeżeli tak działa system mBanq to uważam to za błąd funkcjonalny.

    ________
    Yareck