  • Data: 2002-04-19 17:20:06
    Temat: Problem - eKarta i telefon
    Od: Michal <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jakis czas temu udalo mi sie zlozyc w Centertelu upowaznienie do
    obciazania kwota faktury mojej eKarty. Dzis minal termin platnosci
    faktury a pieniadze sa dalej nietkniete. Centertel przyslal mi monit
    SMSem.
    W mBanku (infolinia) powiedzieli mi, ze nie maja uslugi polegajacej na
    oplacaniu rachunku telefonicznego eKarta. Na nic zdaly sie wyjasnienia,
    ze nie chodzi o specjalna usluge.

    I tu mam pytanie: o co pytac w mBanku, co im powiedziec, zeby dostac
    informacje, czy zeczywiwscie Centertelowi uda sie obciazyc moja karte?

    Pozdrawiam
    Michal