  • 1. Data: 2013-01-16 16:04:42
    Temat: Poszukuje kogos kto ma mozliwosci robienia przelewow do Chin.
    Od: t...@g...com

    Mam troche USD na koncie PayPal a potrzebuje wyslac przelew bankowy do Chin. Niestety
    przewalutowanie z USD na PLN po kursie ktory prezentuje PayPal jest mocno
    niekorzystne dlatego szukam kogos komu moglbym przelac dolary + prowizja na PayPal a
    taka osoba przeslalaby srodki na konto bankowe w Chinach HSBC badz Agricultural Bank.

    - Telemach -

  • 2. Data: 2013-01-16 16:25:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-01-16 16:04, t...@g...com wrote:

    > Mam troche USD na koncie PayPal a potrzebuje wyslac przelew bankowy do Chin.

    Chcesz zaplacic Chinczykom za robote? :D

    http://niebezpiecznik.pl/post/zatrudnil-chinczyka-ze
    by-moc-ogladac-zdjecia-kotow-dalymi-dniami/

  • 3. Data: 2013-01-16 16:42:41
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    > na PayPal
    > a taka osoba przeslalaby srodki na konto bankowe w Chinach HSBC badz

    normalny ci tego nie zrobi, bo sie bedzie bal cofniecia kasy
    paypal to bardzo niebezpieczny system dla przyjmujacego kase

    erator/