  • 11. Data: 2002-03-08 06:34:21
    Temat: Re: Porównanie kredytu w ROR
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Fortis od 13,5%

    Nie od tylko dokładnie 13,5%. Mam osobiście, a prowizja wyniosła 0,5%.
    Za prowadzenie rachunku biorą 9 zł. Polecam.

    Piotrek

  • 12. Data: 2002-03-08 07:06:22
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Syriusz" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Porównując dwie oferty banków:
    >
    > PKO BP SA
    > Prowizja - pobierana co 12 miesięcy 0,5% przyznanego kredytu
    > oprocentowanie w skali roku - 15,9%
    > Opłata za prowadzenie konta - 3 zł
    >
    > Pekao SA
    > Prowizja - pobierana co 12 miesięcy 2% przyznanego kredytu
    > oprocentowanie w skali roku - 20,75%
    > Opłata za prowadzenie konta - 8,40 zł (6 zł - obsługa ROR + 2,40
    > zabezpieczenie transakcji)
    >
    > Mam pytanie, czy znacie korzystniejszą ofertę banku odnośnie pożyczki
    > odnawialnej?

    Oczywiscie ze znamy !
    Lukas Bank
    Prowizja 1 % co 12 miesiecy, ale nie jestem pewien, po 12tu miesiacach zdaje
    sie ze spada do 0.5 % jesli "wspolpraca uklada sie pomyslnie" czyli debet
    splacany regularnie.
    oprocentowanie - 17.4 %
    Oplata za ekonto - 0 zl.
    Dostep przez Internet, darmowe przelewy i zlecenia stale.

    AO

  • 13. Data: 2002-03-08 07:44:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie od tylko dokładnie 13,5%. Mam osobiście, a prowizja wyniosła 0,5%.
    > Za prowadzenie rachunku biorą 9 zł. Polecam.

    ale jak masz e-pakiet to masz 15,5% czyli od :)