    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Porno sprzed la!
    Date: Wed, 5 Feb 2020 05:50:07 +0100

    Kapitan okrętu podwodnego Dönitza otrzymuje zaszyfrowaną informację -- ma
    wykonać rozkazy zawarte w zielonej kopercie ulokowanej w okrętowym sejfie...
    Wzywa swych oficerów (bo potrzebne są trzy klucze do tego sejfu: klAcz
    kapitana okrętu, klAcz I oficera i klAcz II oficera) po czym wyjmuje
    i otwiera kopertę...

    Co to ma wspólnego z bankami? -- NIC! ;)

    Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra -- oczywiście!!!)
    o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode mnie!!!
    Po powrocie do siebie loguję się -- na szczęście proszony jestem o ten sam
    kod... (kod tego samego numeru -- nie zmarnowałem kodu!) Loguję się i co?!
    NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!! [ani
    o Dönitzie, ani o Delano Rooseveltcie, ani o tym, na jakie rachunki lałem
    z Inteligo a na jakie... do tej pory i z tego selera!]

    Pojąłem natychmiast, że trzeba zmarnować następny kod -- na zdefiniowanie
    choć jednego z odbiorców... A było ich zdefiniowanych wielu...

    Zdefiniowałem takiego, którego do tej pory na pewno nie było i który mi
    najmocniej odpowiadał... Aż tu nagle i niespodziewanie odnalazła się
    i histEria, i odbiorcy...

    Szczęściem w tymże potwornym nieszczęściu Inteligo z nieznanej
    mi przyczyny kazało mi wstukać kod, który był już oddrapany...

    Wyjmując z sejfu (sosnowej szafki) walizeczkę Inteligo zamykaną na dwa
    rzepy, w której trzymam od lat kartę kodów, zdrapując lupą (paznokcie
    mam za słabe!) to i owo i czytając oraz wstawiając kod -- czułem się
    jak wspomniany wcześniej/wyżej kapitan z okrętu Dönitza!!!

    -=-

    Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie zajmowało
    mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

    -=-

    Głowa mi trzaska z niewyspania!!! Każda czynność okołobanklowa zabiera
    coraz więcej czasu! Strony ładują się długo, trzeba raz za razem wstawiać
    SMS lub (jak teraz!) kod ze zdrapki... [pewnego dnia kodów zabraknie!!!]

    Konto w Inteligo jest tranzytowym -- szmal zwykle tu przebywa chwil kilka...

    -=-

    Pisząc post -- w tle odświeżam sesYje w Inteligo i w banku, z którego
    numer wstawiłem niedawno do Inteligo... Mam zabawę -- odświeżanie...

    Na Jutubie ktoś opowiada o wężu, któremu dał zabawę -- węszenie
    możliwości otwarcia terrarium... Czy mnie też dano zabawę?!

    Wreszcie uznaję, że czas na wylogowanie się! Wylogowuję z obu banków...
    I przypominam, że jednak trzeba coś raz jeszcze sprawdzić... ;) Tak
    jest niemal zawsze! Loguję się kolejny raz do Inteligo -- tym razem
    bez kodu ze zdrapki i od razu widzę odbiorców... I zauważam, że nie
    musiałem logować się ponownie, bo jednak przed wylogowaniem sprawdziłem, co trzeba...

    --