  • 1. Data: 2020-02-05 05:50:07
    Temat: Porno sprzed la!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kapitan okrętu podwodnego Dönitza otrzymuje zaszyfrowaną informację -- ma
    wykonać rozkazy zawarte w zielonej kopercie ulokowanej w okrętowym sejfie...
    Wzywa swych oficerów (bo potrzebne są trzy klucze do tego sejfu: klAcz
    kapitana okrętu, klAcz I oficera i klAcz II oficera) po czym wyjmuje
    i otwiera kopertę...

    Co to ma wspólnego z bankami? -- NIC! ;)

    Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra -- oczywiście!!!)
    o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode mnie!!!
    Po powrocie do siebie loguję się -- na szczęście proszony jestem o ten sam
    kod... (kod tego samego numeru -- nie zmarnowałem kodu!) Loguję się i co?!
    NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!! [ani
    o Dönitzie, ani o Delano Rooseveltcie, ani o tym, na jakie rachunki lałem
    z Inteligo a na jakie... do tej pory i z tego selera!]

    Pojąłem natychmiast, że trzeba zmarnować następny kod -- na zdefiniowanie
    choć jednego z odbiorców... A było ich zdefiniowanych wielu...

    Zdefiniowałem takiego, którego do tej pory na pewno nie było i który mi
    najmocniej odpowiadał... Aż tu nagle i niespodziewanie odnalazła się
    i histEria, i odbiorcy...

    Szczęściem w tymże potwornym nieszczęściu Inteligo z nieznanej
    mi przyczyny kazało mi wstukać kod, który był już oddrapany...

    Wyjmując z sejfu (sosnowej szafki) walizeczkę Inteligo zamykaną na dwa
    rzepy, w której trzymam od lat kartę kodów, zdrapując lupą (paznokcie
    mam za słabe!) to i owo i czytając oraz wstawiając kod -- czułem się
    jak wspomniany wcześniej/wyżej kapitan z okrętu Dönitza!!!

    -=-

    Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie zajmowało
    mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

    -=-

    Głowa mi trzaska z niewyspania!!! Każda czynność okołobanklowa zabiera
    coraz więcej czasu! Strony ładują się długo, trzeba raz za razem wstawiać
    SMS lub (jak teraz!) kod ze zdrapki... [pewnego dnia kodów zabraknie!!!]

    Konto w Inteligo jest tranzytowym -- szmal zwykle tu przebywa chwil kilka...

    -=-

    Pisząc post -- w tle odświeżam sesYje w Inteligo i w banku, z którego
    numer wstawiłem niedawno do Inteligo... Mam zabawę -- odświeżanie...

    Na Jutubie ktoś opowiada o wężu, któremu dał zabawę -- węszenie
    możliwości otwarcia terrarium... Czy mnie też dano zabawę?!

    Wreszcie uznaję, że czas na wylogowanie się! Wylogowuję z obu banków...
    I przypominam, że jednak trzeba coś raz jeszcze sprawdzić... ;) Tak
    jest niemal zawsze! Loguję się kolejny raz do Inteligo -- tym razem
    bez kodu ze zdrapki i od razu widzę odbiorców... I zauważam, że nie
    musiałem logować się ponownie, bo jednak przed wylogowaniem sprawdziłem, co trzeba...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 2. Data: 2020-02-05 12:10:43
    Temat: Re: Porno sprzed la!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra --
    >oczywiście!!!)
    >o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode
    >mnie!!!

    Twoj wybor - chcesz miec karte bezpieczna w domu, czy pod reka :-)

    A poza tym ... podziekuj Unii :-P

> [...]
    >co?!
    >NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!!

    To nie wiem - chwalic sie, czy zalic - bo u mnie prosi o kod i wraca
    na strone logowania.
    Nie moge sie zalogowac ... ale nie mam stresu, ze cos zniknelo :-)

    Moze jakies cuda z cache przegladarki.

    [...]

    >Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie
    >zajmowało
    >mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

    podziekuj Unii :-)

    No coz, wiadomo do czego to prowadzi - kup smartfona, zainstaluj IKO
    ..

    J.

  • 3. Data: 2020-02-05 12:59:37
    Temat: Re: Por
    Od: "Olwin" <l...@r...pl>

    >. podziekuj Unii :-P
    >
    > podziekuj Unii :-)
    > ..
    >
    > J.

    Rydzyk Partia Watykańska ci każe dziękować Unii ?
    albo wódz Kaczyński PiS ci każe dziękować Unii ?

  • 4. Data: 2020-02-06 02:04:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5e3aa36f$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Twoj wybor - chcesz miec karte bezpieczna w domu, czy pod reka :-)

    Chcę przewędrować z karty kodów na SMSy -- ale chcę promocyjnie,
    czyli chcę otrzymać od banku 20 pln za to przewędrowanie. ;)

    > A poza tym ... podziekuj Unii :-P

    [jak? -- nie mam wszak Iskanderów...]

    Unia to coś wspaniałego! [;)]

> [...]
    logowania.
    > Nie moge sie zalogowac ... ale nie mam stresu, ze cos zniknelo :-)

    Czas znika! Ostatecznie z Inteligo poszło, ale zgniło
    w innym banku, bo po powrocie do domu padłem zmęczony...

    z iPKO do Inteligo
    z Inteligo do innego
    z tego innego na docelowe w innych bankach...

    Z iPKO za freeko jest do Inteligo; z Inteligo za
    freeko jest na zaufane a zaufanie jest drapiące...

    > podziekuj Unii :-)

    [jak?] Dziękuję.

    > No coz, wiadomo do czego to prowadzi - kup smartfona, zainstaluj IKO

    IMO poprawnie:
    - kup smartfon

    Ta sama funkcja ('telefon' i 'smartfon' oraz 'komputer')
    i ten sam morfem (tele_fon i smart_fon) więc raczej ;)
    'kupuję smartfon', ale mędrcy uznali, że 'smartfon' nie
    pochodzi od 'telefonu', lecz od... iPhone'a...

    Zamierzam kupić -- ale czekam na Mi10. Mogę:
    - kupić dziś Mi9TPro
    - lub czekać do połowy marca na Mi10, by:
    - kupić Mi9TPro taniej
    - lub qpić Mi10
    - kupić taniochę i zaczekać na spadek ;) cen Mi10...

    --