  • Data: 2020-02-05 12:10:43
    Temat: Re: Porno sprzed la!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e3a4a01$0$511$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra --
    >oczywiście!!!)
    >o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode
    >mnie!!!

    Twoj wybor - chcesz miec karte bezpieczna w domu, czy pod reka :-)

    A poza tym ... podziekuj Unii :-P

    >Po powrocie do siebie loguję się -- na szczęście proszony jestem o
    >ten sam
    >kod... (kod tego samego numeru -- nie zmarnowałem kodu!) Loguję się i
    >co?!
    >NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!!

    To nie wiem - chwalic sie, czy zalic - bo u mnie prosi o kod i wraca
    na strone logowania.
    Nie moge sie zalogowac ... ale nie mam stresu, ze cos zniknelo :-)

    Moze jakies cuda z cache przegladarki.

    [...]

    >Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie
    >zajmowało
    >mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

    podziekuj Unii :-)

    No coz, wiadomo do czego to prowadzi - kup smartfona, zainstaluj IKO
    ..

    J.