eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomożecie ustalić co jest czym? (dane banku w USA do wire transfer'u) › Pomożecie ustalić co jest czym? (dane banku w USA do wire transfer'u)
    From: "Marcin M. Nagraba" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pomożecie ustalić co jest czym? (dane banku w USA do wire transfer'u)
    Date: Tue, 30 Dec 2003 09:44:03 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@tc83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WItam!

    Mam do zrealizowania przelew do banku w USA. Dane jakie otrzymałem od
    kontrahenta są dla mnie mało zrozumiałe - mam nadzieję, że pomożecie mnie
    oświecić co jest czym w tym ciągu cyfr i nazw.

    Oto co mi przysłali:
    JP Morgan Chase / ABA 021000021 / FBO Smith Barney, Inc. / Account
    #066-198038 / One Chase Plaza / New York, NY 10004 / Further Credit to:
    MediaStreet, Inc. Smith Barney Act# 307-05524-13-007

    Dokładnie tak to wyglądało.
    Po podzieleniu w miejscach wskazanych przez ukośniki wychodzi coś takiego:

    JP Morgan Chase
    ABA 021000021
    FBO Smith Barney, Inc.
    Account #066-198038
    One Chase Plaza
    New York, NY 10004
    Further Credit to: MediaStreet, Inc. Smith Barney Act# 307-05524-13-007

    Czy to ma jakiś sens? Czy w tym są wszystkie dane by uruchomić taki przelew?
    Kasę chciałem wysłać poprzez PKO BP - U$-Transfer.

    z poważaniem

    --
    Marcin M. Nagraba